צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    איך רכיבה מקדמת תהליכי ריפוי באדם?

    מי שרוצה גם ליהנות מחוויית רכיבה על סוסים וגם לבחור בקריירה שמקדמת אצל אנשים עם מוגבלויות ולקויות תהליכים של קידום רגשי ושיפור מצבם הרפואי, לימודי רכיבה טיפולית יכולים להיות המענה. הסוס הוא חיה עוצמתית ומרשימה ביותר, איתה אנו יכולים לא רק לדהור אל מקומות רחוקים, אלא גם להסתייע ולעזור לאנשים עם קשיים ובעיות שונות. רכיבה טיפולית מיועדת לילדים, לנוער וגם למבוגרים בעלי קשיים ובעיות גוף ונפש שונות, ולדוגמה אנשים עם הפרעות רגשיות כמו חוסר ביטחון עצמי משווע, חרדה, דיכאון, הפרעות נפשיות, אוטיזם ועוד ימצאו שלווה במהלך רכיבה טיפולית שלא ימצאו בטיפול רגיל בקליניקה סגורה. אם אתם מעוניינים להפוך למדריכי רכיבה טיפולית הרי שתוכלו להתחיל את הדרך שלכם ב-all4horses , שם מדריכים מנוסים ומיומנים ילמדו אתכם את רזי המקצוע.

    לימודי רכיבה טיפולית – איך רכיבה מקדמת תהליכי ריפוי באדם?

    • מטפלים המשתמשים בסוסים בטיפוליהם מציינים כי תחושת הקצב הפיזי של דהירת הסוס דרך גופו של האדם יכולה לעורר ולחזק בו את השרירים ואת עמוד השדרה של האדם ולקדם תהליכי שיקום וריפוי. בהתבסס על הנחות אלו, לימודי רכיבה טיפולית על סוסים מסייעים בשיפור המיומנויות המוטוריות, שיווי המשקל, קואורדינציה, איכות טונוס שרירים ושיקום פיזי כללי.
    • רכיבה טיפולית מתאימה ביותר גם לאנשים עם אוטיזם- הרכיבה יכולה להוות מקום מפלט בטוח שרחוק מגירויים רבים המלווים את האנשים שמתמודדים עם אוטיזם בסביבתם הטבעית. סביבת חיינו המודרנית עמוסה גירויים שלאנשים מסוימים יכולים להעיק, על כמה וכמה לאנשים עם אוטיזם שחווים את הגירויים החיצוניים ברמות אחרות וגבוהות יותר מאיתנו, והרבה מהם סובלים תוך כדי.
    • רכיבה כמזור לכאבי הנפש – אנשים שסובלים מהפרעות במצב רוח יכולים למצוא נחמה ומרגוע בסדרת טיפולים מתאימה. טיפולים ברכיבה יכולים לסייע בנקל בשיפור מצב הרוח, הקלה על מתחים ולחצים, מעודדים תהליכי הרפיה פנימיים שיכולים לעזור לילדים, נוער ומבוגרים שסובלים מהפרעות במצבי הרוח, דיכאון, חרדה, קשיים שליטה בכעסים ועוד.

    טיפול דרך חוויית רכיבה

    לא כולם יכולים להיות מדריכי רכיבה טיפולית מוכשרים, ולשם להצליח בכך אתם זקוקים להיות אנשים שנטועה בתוכם האהבה לאדם, לטבע ולבעלי החיים. אם אתם חושבים שאתם יכולים למצוא את הדרך להגיע לנפשו של האדם דרך סוסים, צרו קשר עם all4horses וגם אתם תוכלו להגשים חלום. למידע נוסף בנוגע לאילוף סוסים פנו אלינו בהקדם.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן