צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס מדריך רכיבה טיפולית

    מהי רכיבה טיפולית?

    טיפול משלים לאוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים, בתחום ההתנהגותי, הפיזי, הנפשי והרגשי. הסוס הינו כלי עזר טיפולי מדהים, כשהמטרה העיקרית ברכיבה הטיפולית היא לשפר, לשקם, או לשמר את בריאות הגוף והנפש. איכות ההוראה הינה מרכיב מרכזי ועל כן קיבצנו את מיטב המרצים בארץ, על מנת לתת לכם את כל הכלים הדרושים להיות אנשי סוסים ומטפלים מהטובים ביותר. רכיבה טיפולית היא צורת טיפול ייחודית המשלבת את כוחם של הסוסים והמגע המרפא של טיפול פיזי ונפשי. על ידי לימוד קורס רכיבה טיפולית, תוכלו להעניק לאנשים עם מוגבלות את האהבה, ההנאה, הנתינה והתמיכה המעצימה להם הם זקוקים למיצוי הפוטנציאל שלהם. תכנית הלימודים הייחודית מעניקה לסטודנטים הזדמנות לשלב את היתרונות הפיזיים של רכיבה על סוסים עם היתרונות הפסיכולוגיים של טיפול בעזרת סוסים. עם הידע הזה, אתה יכול לצאת למסע מרגש כדי לעזור לאחרים תוך כדי הנאה מכל המרחב שאתה צריך כדי להצליח בקריירה הטיפולית שלך.

    משך קורס מדריך רכיבה טיפולית:

    45 מפגשים – 12 חודשים. 500 שעות אקדמאיות.

    ALL4HORSES

    קניית הכשרה אופטימלית לסטודנטים – חשיבה מחוץ לקופסה בכל הקשור בטיפול והדרכה מקצועית בתחום התקשורת והעבודה עם הסוסים.

    ALL4YOU

    קיבצנו את מיטב המרצים בארץ, על מנת לתת לכם את כל הכלים הדרושים להיות אנשי סוסים ומטפלים מהטובים ביותר.

    תוכן ייחודי לA4H

    הכשרת סוס טיפולי מחוץ לשטח החווה – ניהול סיכונים ותרחישי חירום – עבודת קרקע כמקום לתקשורת שונה ובעלת ערך טיפולי עם הסוסים.

    למי מתאים הקורס?

    לכל מי מי שטיפול הוא חלק ממנו ומעוניין לעשות זאת בדרך לא שגרתית מאתגרת ומעצימה בעזרת סוסים וטבע. למדריכי רכיבה או סטודנטים בקורס מדריכים בפועל.

    תכני לימוד בקורס:

    • דגשים על דרכי טיפול.
    • לקויות שונות.
    • אוכלוסיות שונות המגיעות לרכיבה טיפולית.
    • תרגול הדרכה בשטח עם מטופלים.
    • הכרת מוסדות של אוכלוסיות שונות והכרת אורך חייהם בשוטף.
    • בניית מערך טיפולי עם מטרה מדידה והתאמת תוכן השיעור למטופל.

    שאלות תשובות:

    האם ניתן למצוא עבודה בתחום?
    יש היום בארץ עודף עצום של תלמידי רכיבה וביקוש רב למדריכים, ניתן למצוא עבודה בקלות בתחום עם שכר התחלתי גבוה, בעיקר בתחום הרכיבה הטיפולית.
    האם יש התנסות מעשית בקורס?
    תשובה: בקורס יש התנסות מעשית רבה עם מטופלים רבים ומגוונים.

     

    11 חוקי ברזל למדריכי רכיבה טיפולית

    מזל טוב!

    עברת בהצלחה את מבחני הסיום של קורס מדריכי רכיבה טיפולית. ועכשיו, יש לך תעודה, איתה אתה יוצא למסע חדש בחייך, מסע של קריירה בתחום הדרכת רכיבה הטיפולית!

    להלן, כמה דגשים והמלצות ליציאתך למסע החדש:

    1. אל תשכח זו רק ההתחלה, אל תעמיס! תתחיל את העבודה במשרה של 3 ימים בשבוע אותם תקפיד למלא במקרים מגוונים שיאתגרו אותך אבל לא יעמיסו עליך יותר מידי.

    במידה ואתה רואה שאתה עומד בזה בגבורה תוסיף בהדרגה עוד ימים, או שתעבוד יותר ימים ושיהיו יותר קצרים, ובהדרגה תוסיף להם עוד שעות!

    זכור על מנת להצליח לנהל שגרה תקינה בעבודה, אתה צריך להקפיד לעבוד על יכולת ההכלה שלך, לא כל אחד בנוי להמון מטופלים כל יום כבר מהיום הראשון בעבודה, לרובנו לוקח קצת זמן ללמוד ולהסתגל לסגנון העבודה הזה.

    2. מצא לך עמית מוביל למקצוע. כלומר, מדריך רכיבה טיפולית ותיק ומנוסה יותר שיוכל לחלוק איתך מחשבות, מקרים ותגובות, חלומות, ובעיקר תהיות מקצועיות “האם בחרתי בגישה הנכונה? האם ההתנהלות שלי הייתה תקינה בסיטואציה כזו או אחרת?”

    עצם העובדה שבאמת סיימת קורס מדריכי רכיבה טיפולית של שנה או שנה וחצי, לא מקנה לך את כל הכלים שאתה צריך, ולחלוק מחשבות זה צעד חשוב בהצלחה.

    ואין כלי חשוב כמו הניסיון.

    מדריכי רכיבה טיפולית זה הזמן שלכם

    3. למד, למד, למד

    אתה חייב להמשיך לרכב, אתה חייב להמשיך לשפר את יכולות הרכיבה שלך.

    אתה חייב לחדד את ההבנה שלך בסוסים, והכי חשוב, אתה חייב לתת לעצמך תזכורת יומיומית לשאלה: “למה בחרתי דווקא במקצוע הזה” ותמיד תחשוב על האהבה שלך לסוס, למרחבים ולרכיבה שהביאה אותך לבחור בלימודי רכיבה טיפולית.

    חזור כל הזמן אל המקור, זה ישפר אותך בתור רוכב, בתור איש סוסים, בתור מדריך בכלל ובתור מדריך לרכיבה טיפולית בפרט.

    4. אל תתבייש להתייעץ, ללמוד ולהחכים. בכל הזדמנות פתח את המדיה וחפש מאמרים חדשים, חפש חומר לימודי שמעניין אותך, חפש לגרות את הרצון שלך בידע רחב יותר!

    זכור – ידע זה כוח! אל תפסיק להיות רעב ללמידה והתפתחות, ובמידה ונתקלת במשהו שאתה מרגיש שחסר לך אינפורמציה לגביו.. למד אותו, תתקשר, תתייעץ ותחקור את הנושא בהתלהבות.

    כמה שתבחר להעמיק יותר כך תמצא את ההקשרים הנכונים לשימוש במסגרת הרכיבה הטיפולית ותישאר מתעניין ומאותגר בקרירה החדשה שלך.

    5. תפתח את הלב ואת הראש! להיות מדריכי רכיבה טיפולית לא מסתיים בחצי שעה של שיעור שבועי.

    למד את המבנה המשפחתי, הכר את ההורים, את הצוות התומך בנוסף, הפוך את החלק שלך להיות משמעותי, הפוך את המשפחות למשפחה שלך, כך תגלה שאתה מקיף ומוקף באהבה, וזה יחזק אותך בימים קשים, במזג אויר לא אידיאלי ובתקופות של משבר.

    6. חשוב לזכור שכמדריך לרכיבה טיפולית אתה רוצה להקנות לתלמידים שלך כלים שאיתם הם יוכלו לצאת לעולם הגדול וליישם אותם במסגרות ובסביבות השונות באשר הם נמצאים ולוקחים חלק בחיי היום יום.

    דחוף אותם קדימה, תראה אותם פורחים, נסה לשלב אותם בקבוצות, ללמד אותם את הערך החברתי המוסף, שאפשר להפיק בעבודה כקבוצה, אל תהיה להם ‘קביים’, אל תמנע מהם להצמיח כנפיים, תהייה מורה דרך.

    טפל בעצמך!

    7. בכדי להיות מסוגל לעזור לאחרים, בכדי להיות מלווה במסע שלהם, אתה חייב לתחזק את עצמך, ללמוד את החוזקות והחולשות שלך, ולעשות עם עצמך תהליך במקביל!

    ככל שתהיה מודע יותר לעצמך ככה תהיה חזק יותר, מקצועי יותר ומורה דרך טוב יותר לתלמידים שלך.

    8. תקופות של משבר – נורמלי וטבעי, לא להיבהל בבקשה! זה קורה לכולם ובכל מקצוע! לפעמים עולות לנו השאלות האם זה מה שרציתי? האם זה באמת מתאים לי? קח נשימה עמוקה, עצום עיניים ותנסה להיזכר בכל הדברים הטובים שקרו לך לאחרונה, בכל ילד וילד שמחכה כל השבוע לפגוש אותך, לכל הורה שנעים ונוח לו להישען עליך לחצי שעה בשבוע, ספור עד 10 ואל תמהר לעשות החלטות חפוזות.

    בכל מקצוע יש עליות וירידות. צריך פשוט להבין שזה חלק מהעניין ולהמשיך קדימה בידיעה שזה יעבור!

    9. עשה לך רשימות של מינוסים ופלוסים. לכל תלמיד שאתה פוגש יש תמיד יתרונות וחסרונות, למד אותם טוב, תהייה מודע למינוסים ותבחר לראות את הפלוסים, זה יעזור לך להעביר את היום יותר בקלות!
    ומתוך הבנת הנקודות החזקות של התלמיד, תהיה לך דרך גישה טובה יותר לחזק גם את הנקודות החלשות שלו!

    התלמידים שלנו מרגישים דרך איזה חצי של הכוס אנחנו רואים אותם ומגיבים בהתאם! תאהב אותם בחוזקות ותהיה סלחני בחולשות.

    סדר יום נכון

    10. סדר לך לוח עבודה שיתאים לך:

    בימים עמוסים, דע כיצד אתה הולך להתמודד עם היום.

    סדר לך את לוח השיעורים בצורה כזו שלא תדרוש ממך התמודדות עם מקרים קשים להכלה אחד אחרי השני.

    נסה ליצור חלוקה שתתאים לך בין מקרים ‘קלים’ לבין מקרים ‘קשים’ ותאפשר לעצמך להישאר מפוקס וחיוני עד סוף היום.

    11. זכור: כשקשה לך במיוחד, למטופלים שלך קשה פי אלף! כשאתה מרגיש שאתה לא מצליח להעביר להם המסר, התחושה של האכזבה שלהם גרועה פי אלף, זה שלהם, לא שלך.

    אל תיקח ללב, היה שם בשבילם. ההצלחה שלהם זו ההצלחה שלך.

    מידע נוסף בנושא

    קורס מדריכי רכיבה

    חובבים מושבעים של עולם הטבע, החיי וכמובן חובבי רכיבת סוסים, מחפשים ללמוד מקצוע אשר יספק בעבורכם עבודה מעניינת בעולם שאתם מתחברים אליו ואוהבים אותו? אם כן, בואו לרכוש כלים וידע מקצועי ב- ALL 4 HORSES בע"מ, אשר מעבירה קורס מדריכי רכיבה מקצועי ואיכותי מאין כמותו. יחד נדון במאמר זה מהם ההיתרונות הקיימים בהדרכת רכיבה כמקצוע ומקור פרנסה.

    מעוניינים לעבור קורס מדריכי רכיבה מקצועי ואיכותי?

    אצלנו ב- ALL 4 HORSES בע"מ, תזכו ללמוד ממגוון המאמנים ומדריכי הרכיבה המקצועיים ביותר. כל המרצים שלנו הינם בעלי ניסיון וידע רב בעולם רכיבת הסוסים. וכן, כל קורסי הדרכת הרכיבה שלנו הינם חווייתיים, נעימים, מלמדים ומקצועיים מאין כמותם. אם הנכם מעוניינים להירשם לקורס הדרכת סוסים מסוג זה או לשמוע פרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר, או מלאו את הטופס ליצירת הקשר המופיע באתרנו.

    קורס מדריכי רכיבה – בואו ותהפכו את האהבה שלכם למקצוע

    כאמור לעיל, קורס מדריכי רכיבה הינו קורס שמטרתו להקנות לתלמיד כלים מקצועיים ולהכשירו להיות מדריך רכיבה מקצועי בחוות רכיבת סוסים שונות. קורס נחשק זה, מכיל יתרונות רבים:
    עבודה חווייתית ומהנה המשלבת בין עולם החיי והטבע רכיבה בשטח פתוח ורכיבה במגרש סגור- הדרכת רכיבה על סוסים הינה עבודה המשלבת בין חיבור לעולם החיי (הסוסים כמובן) לעולם הטבע.
    עבודה המשלבת פעילות ספורטיבית וחברתית- הדרכת רכיבה על סוסים כוללת תקשורת עם הרוכבים ויצירת קשרים חברתיים, לצד ביצוע רכיבת סוסים אשר מהווה שיפור היציבה ושיווי המשקל.
    עבודה המעניקה שלווה ורוגע- בזמן שרבים עובדים בסביבה לחוצה ואינטנסיבית הכוללת מכירות/ יעדים/ דד-ליינים וכדומה, הדרכת סוסים הינה עבודה המעניקה שלווה ורוגע תוך חיבור לעולם הטבע והחיי.

    קורס מדריכי רכיבה טיפולית מחירים משתנים

    ראשית עלינו להבין מהי בעצם רכיבה טיפולית. רכיבה טיפולית על סוסים זוהי רכיבה אשר מטרתה לחזק את יכולת התקשורת, הדימוי העצמי, ההקשבה, ומתן סיוע נפשי. קהל היעד של רוכבי הרכיבה הטיפולית הוא ילדים, מתבגרים, ובוגרים בעלי קושי הכולל הפרעות רגשיות וליקיות חברתיות.

    חיבור אישי בין הרוכב לסוס- הסוס היא חייה אצילית, יפה, נעימה וחברותית. על ידי טיפול בסוס, חיבור אליו, הדרכתו בביצוע תרגילים, הקשבה לצורכי הסוס, ביצוע פעילות הרכיבה המשותפת עם הסוס, מתאפשר למטופל לחות חוויה רגשית, חושית, תקשורתית ומוטורית. ובכך לומד המטופל  להיות מחובר יותר לרגשות וצורכי האחר, לפתח יכולות תקשורתיות, לחזק את הביטחון העצמי, ולהוביל יצור חיי.

    קבלת משוב בסביבה טיפולית תומכת ומוגנת- בעת הרכיבה הטיפולית המטופל לומד באופן חוויתי ובסביבה תומכת. היכולת לקבל משוב מידי- כלומר הצלחה או כישלון בביצוע המשימה, מפתחת אצל המטופל את היכולת להתמודד עם כישלונות והצלחות, יכולת לימוד ותיקון, וכמובן את תחושת המסוגלות ושיפור הדימוי העצמי בעת הצלחת המשימה.  בנוסף כל אלו מעלים את רמת הקשב והריכוז של המטופל בעת הרכיבה הטיפולית לביצוע המשימה והדרכת הסוס, ובכך רכיבה טיפולית מסייעת לסובלים מהפרעות קשב וריכוז, לשפר את יכולת הריכוז שלהם.

    קורס מדריכי רכיבה טיפולית מחירים

    רכיבה טיפולית על סוסים נעשתה פופולארית מאוד בשנים האחרונות. ישנם רבים המעוניינים להפוך למדרכי רכיבה טיפולית ומתעניינים בשאלת המחיר. עבור קורס מדריכי רכיבה טיפולית מחירים משתנים בהתאמה לפרמטרים שונים. ALL4HORSES בע"מ, הינה מכללה מובילה בארץ בלימודי רכיבה על סוסים. יחד נסביר במאמר זה מהו בעצם קורס רכיבה טיפולית על סוסים.

    מעוניינים להפוך למדריכי רכיבה טיפולית?

    ALL4HORSES בע"מ, הינה מכללה מובילה וותיקה בתחום ההדרכה והרכיבה על סוסים. לפרטים אודות קורס מדריכי הרכיבה הטיפולית, תוכלו לשלוח פרטים בטופס יצירת הקשר באתרינו, או להתקשר למספר הטלפון המופיע באתר.

    קורס מדריכי רכיבה טיפולית מחיר – בהתאם לתוכן

    קורס מדריכי רכיבה טיפולית מחיר, נקבע בהתאם למקום והאיכויות שלו בתחום הלמידה, מקצוענות הצוות, הנושאים הלימודים ועוד. ב ALL 4 HORSESהלימודים המקצועיים מתקיימים ב 45 מפגשים הנמשכים כשנה, ובסך הכול התלמידים לומדים  500 שעות. במסדרת הקורס, הצוות מקפיד להעניק לתלמידיו את כל ההכשרות האפשריות על מנת שהתלמידים יצאו מקצועיים כבר עם סיום הקורס. בין הנושאים בקורס, הכשרת סוס טיפולי מחוץ לשטח החווה, עבודת קרקע כמקום לתקשורת שונה ובעלת ערך טיפולי עם הסוסים, ניהול סיכונים ותרחישי חירום ועוד. על מנת לדעת מהו המחיר של הקורס בו אתם מעוניינים, מומלץ לפנות אל המכללה, שם תוכלו לקבל פירוט על נושאי הקורס, וכן גם את המחיר של הקורס ואמצעי תשלום מקובלים במקום.

    לא רק המחיר קובע

    בבואכם למצוא קורס מדריכי רכיבה טיפולית שמתאים לכם, עליכם לקחת בחשבון גם פרמטרים נוספים חוץ מהמחיר, לדוגמת מי צוות המדריכים, הניסיון של המקום, נושאי הקורס, ועוד ב  ALL 4 HORSES המכללה המובילה ללימודי רכיבה, הצוות הבכיר ישמח לסייע לכם בכל הפרטים על הקורס הקרוב.

    קורס מדריכי רכיבה טיפולית מחיר

    רכיבה טיפולית הפכה בשנים האחרונות, לשיטה הכי נפוצה ומבוקשת בארץ לטיפול בלקויות ובהתמודדויות שונות. בישראל השכילו להבין, את מה שבשאר העולם הבינו מזמן, כי יכולת התקשור עם תכונותיו המיוחדות של הסוס, מסייעת רבות ליצירת גישה נכונה למטופל, ויצירת שינוי בתפקודם ובחיי היום יום שלהם. עם הביקוש לקורסי רכיבה טיפולית, כך עלה הביקוש גם למדריכים טובים במקצוע זה. מדריך רכיבה טיפולית הוא בעל יתרונות רבים אותם עליו ללמוד בקורס מיוחד הנותן לו כלי התמודדות הן עם המטופלים והן עם הסוסים. בארץ קיים מגוון רחב של מוסדות ללמידת מדריכי רכיבה טיפולית, וחשוב לדעת לבחור בקפידה את הקורס הנכון עבורכם, מחיר קורס מדריכי רכיבה הוא אחד הפרמטרים אך לא החשוב מכולם. אם ברצונכם ללמוד את המקצוע המבוקש, פנו אל ALL 4 HORSES מכללת הרכיבה הטובה בארץ אשר תעניק לכם את כל הכלים.

    קורס רכיבה טיפולית

    רכיבה טיפולית הפכה בשנים האחרונות לאחד מאמצעי הטיפול המבוקשים ביותר. כתוצאה מכך עלה הביקוש למטפלים ואיתו גם הביקוש לקורסים. קורס רכיבה טיפולית הוא אחד מהקורסים היוקרתיים בתחום, וחשוב ללמוד אותו במוסד מוסמך וותיק לקבלת כל הכלים הדרושים על מנת להיות מטפל טוב. לסוס הנחשב לחיה אינטליגנטית, יש תכונות המסייעות היטב בתהליך הטיפול בבעיות שונות, ולילדים במיוחד קל להתחבר לסוס שהוא הגורם העיקרי ברכיבה טיפולית. עיקר הרכיבה הטיפולית מבוסס על שימוש בתכונותיו המיוחדות והאינטליגנטיות של הסוס, המשמשות לטיפול בבריאות האדם. באם ברצונכם להירשם לקורס רכיבה טיפולית, ולזכות במקצוע שיעניק לכם סיפוק רב, פנו לפרטים נוספים אל ALL 4 HORSES המכללה המובילה ללימודי רכיבה, עם צוות מנוסה ואיכותי.

    קורס רכיבה טיפולית עם הטובים בתחום

    בשל איכותו של קורס הרכיבה הטיפולית ובשל הביקוש הרב של הטיפול ברכיבה, חשוב ללמוד את כל הנושא במקום מנוסה ומקצועי עם צוות מוביל בתחומו. ALL 4 HORSES היא המכללה המובילה ללימודי רכיבה, אשר מדריכיה הם הטובים בתחום ומקנים ידע רב למשתתפים בקורס.

    קורס רכיבה טיפולית כל היתרונות

    קורס רכיבה טיפולית הוא אחד מהקורסים המובילים בתחום הטיפולי, ידוע כי רכיבה טיפולית כלולה בטכניקות טיפול תנועתי וזאת באמצעות תחושת תנועת הקצב אותה מרגיש הרוכב כשהוא רוכב על הסוס יחד עם תחושת המגע, הופכים את הסוס לחלק בלתי נפרד מהטיפול. ידוע כי טיפול בעזרת חיות נחשב למועיל מאוד וכך גם טיפול בעזרת סוס אשר תורם רבות להצלחתן ולמימושן של מטרות טיפוליות הכוללות תקשורת, רגש, התנהגות, נושאים מוטוריים ועוד. במקרה זה גם לצד המטפל יש סיפוק רב מהתהליך אותו עובר המטופל כשבכל פעם נראית התקדמות עד להשגת המטרה הרצויה.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן