צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס מדריך רכיבה מערבית

    רכיבה מעשית בשטח

    קורס המדריכים מחולק לשתי קטגוריות:

    • קורס מדריכים – לימוד = קורס המכין את הסטודנט לעבודה עם כל הגילאים, ללימוד רכיבה שאינו ספורטיבי , הקורס מתאים גם למדריכים שמעוניינים להמשיך לרכיבה טיפולית.
    • קורס מדריכים – רכיבה מערבית = קורס המכין את הסטודנט לעבודה עם כל הגילאים, וגם מכשיר אותם ללימוד רכיבה של ספורטאים צעירים עד גיל 16.

    משך הקורס:

    קורס מדריכי רכיבה מערבית הוא כ-9 חודשים וכ-37 מפגשים ו303 שעות אקדמיות.

    ALL4HORSES

    הרכיבה כולה מכוונת אילוף כדי להעניק לכם את הכלים הטובים ביותר להתמודדות עם אתגרים בהמשך הדרך.

    ALL4YOU

    בניית מערכי שיעור פרטני וקבוצתי והתאמת התרגילים לרמת הרוכבים והסוסים ולקצב התקדמות הקבוצה והפרט.

    היום שאחרי

    מתחייבים להיות בית לבוגרי הקורס בהמשך דרכם המקצועית ולתת מענה או יעוץ לפי הצורך ואף הפנייתם לבעלי מקצוע מתאימים.

    למי מתאים הקורס?

    לבעלי ניסיון בסיסי ברכיבה, ולכל מי שחולם לרכב על סוסים, להדריך ולדעת לעשות זאת נכון ובצורה מקצועית.
    וגם לחסרי ניסיון ברכיבה יש לנו מענה.

    תכני לימוד בקורס:

    • תרגול הדרכה בשטח.
    • תרגול עבודת לונג’ ראונדפן ורכיבה.
    • כלים להתמודדות עם מצבי חירום ובעיות התנהגות בעבודה היום יומית.
    • דגשים על בטיחות.
    • בניית תקשורת נכונה עם הסוס והכרת דרכי האילוף והאימון.
    • פסיכולוגיה של הספורט.
    • עזרה ראשונה. אנטומיה.
    • פרזול.
    • וטרינריה.
    • הכרת מחסן הציוד והתאמתו לסוס ולעבודה.

    שאלות תשובות לגבי קורס מדריכי רכיבה מערבית

    1. האם יש עבודה בתחום?
    יש היום בארץ עודף עצום של תלמידי רכיבה וביקוש רב למדריכים, ניתן למצוא עבודה בקלות בתחום עם שכר התחלתי גבוה.
    2. למה ALL4HORSES?
    תשובה: הצוות שלנו מורכב כולו מרוכבים מתחרים שהם אלופי אירופה ואלופי הארץ, מאפשרים שיעורי רכיבה בחינם במהלך כל הקורס.

    מידע נוסף בנושא

    קורס מדריכי רכיבה מערבית- מהי בכלל רכיבה מערבית?

    רכיבת סוסים מערבית הנקראת גם “רכיבת ווסטרן” היא למעשה רכיבת סוסים אשר פותחה במערב אמריקה, על ידי בוקרים אמריקאים ושימשה עבור עבודתם בחוות. מאז התפתחה רכיבה זו מאוד וכיום היא נחשבת לרכיבת סוסים מוכרת ביותר וחלק משמעותי בתחרויות ספורט בתחום רכיבת הסוסים.

    הרכיבה המערבית מתחלקת לתתי קטגוריות שונות:

    רכיבת ריינינג- רכיבה זו הינה חלק מתחרויות רכיבה המתבצעות בשיפוט של שופטים מומחים בתחום. בסוג רכיבה מסוג זה, הסוס דוהר ועל הרוכב להפגין יכולות שליטה בסוסו, תוך ביצוע תרגילים מאתגרים שונים.
    רכיבת פלז'ר- בתחרויות רכיבה מסוג פלז'ר למעשה הרוכב והסוס מבצעים סגנונות רכיבה שונים, תוך בחינת יכולת השליטה של הרוכב בסוס. כך שבעצם המדד לשיפוט וההצלחה של הרוכב והסוס בתחרות הוא החיבור בין הרוכב והסוס למען ביצוע סגנונות הרכיבה השונים.
    טרייל קלאס- על הסוס והרוכב לבצע פעולות ספציפיות. כך שלמעשה ברכיבה סוסים מסוג זה הרוכב והסוס נבחנים על יכולתם לעמוד באתגרים ומשימות כגון פתיחת שערים, מעבר מסלולי מכשולים, קפיצה מעל מכשולים ועוד.

    קורס מדריך רכיבה מערבית

    אם אתם חובבי רכיבה על סוסים ומעוניינים להפוך למדריכי רכיבת סוסים מערבית. בטח אתם מחפשים אחר קורס מדריכי רכיבה מערבית. ב- ALL 4 HORSES בע"מ, המכללה המובילה בארץ ללימודי רכיבת סוסים מכל סוג שהוא, המכללה מקיימת קורס מדריכי רכיבה מערבית מקצועי, מיומן ואיכותי. יחד נדון במאמר זה מהי למעשה רכיבה מערבית וממה היא נבדלת מרכיבת סוסים רגילה?

    מעוניינים להפוך למדריכי רכיבה מערבית?

    כמובן שעל מנת להפוך למדריך רכיבה מערבית רצוי תחילה כי לתלמיד תהיה הכרות והתנסות עם רכיבת סוסים בסגנון מערבי. בנוסף רצוי ומומלץ שלתלמיד תהיה יכולת הדרכה והובלתה, תוך רגישות ואמפתיה לסוסים. אם הנכם מעוניינים לקחת חלקת בקורס המקצועי שלנו ב- ALL 4 HORSES בע"מ, צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר.

    רכיבה מערבית

    מדריכי רכיבה מערבית הינם מדריכי רכיבת סוסים אשר נותנים טיפים וכלים מקצועיים לרוכבים תוך פיקוח, השגחה וליווי מקצועי. ב- ALL 4 HORSES בע"מ, המכללה המובילה בארץ ללימודי רכיבה על סוסים (רכיבה טיפולית, רכיבה מערבית, אילוף ועוד) מכשירה מדריכי רכיבה מערבית באמצעות קורסים מקצועיים, של מגוון המרצים והמדריכים המובילים שלנו. מעוניינים לרכוש מקצוע שהוא גם תחביב? בוא לקחת חלק בקורס מדריכי רכיבה מערבית.

    מעוניינים לקחת חלק בקורס מדריכי רכיבה מערבית?

    ב- ALL 4 HORSES בע"מ, המכללה המובילה ללימודי רכיבת סוסים מתקיימים קורסים להכשרת מדריכי רכיבה מערבית. הקורסים מועברים על ידי צוות מקצועי ומיומן בעל ותק וניסיון רב שנים. לפרטים נוספים צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר.

    מדריכי רכיבה מערבית- מקצוע חוויתי, מהנה ומיוחד

    אוהבים סוסים? רכיבת סוסים היא אחד מהתחביבים הגדולים שלכם? מכירים היטב את סגנון רכיבת הסוסים המערבית? אם כן אז בואו לקחת חלק בקורס מדריכי רכיבה מערבית.
    רכיבה מערבית הינה סגנון רכיבת סוסים פופולארי ונפוץ מאוד, וכולל תחרויות רבות. למעשה סגנון רכיבה זה (אשר כולל בתוכו תתי סגנונות) פותח במערב אמריקה על ידי בוקרים בחוות בוקרים, ובהמשך השנים התפתח מאוד. למעשה מדובר בסגנון רכיבה ספורטיבי, בו תוך כדי דהירת הסוס עליו ועל הרוכב לבצע בהצלחה מספר משימות ואתגרים.

    מדריכי ברכיבה המערבית נהנים ממגוון יתרונות בעבודתם:

    • עבודה כמדריך רכיבה מערבית כוללת חיבור לסוסים, לחיי ולטבע.
    • עבודה כמדריך רכיבה על סוסים משלבת גם חיבור לבני אדם ויצירת קשרים בין אישים (לחניכי הרכיבה).
    • עבודה כמדריך רכיבה מערבית משפרת את יכולות ההדרכה, ההובלה, וכושר ההנהגה.

    מדריך רכיבה מערבית – מה תפקידו של מדריך רכיבה מערבית?

    רכיבה מערבית הינה סוג רכיבת סוסים אשר פותחה במערב אמריקה והתפתחה במשך השנים. סוג רכיבה זה התפתח מאוד במהלך השנים ומדובר בסוג רכיבה פופולארי מאוד הנפוץ מאוד גם בתחרויות ספורט שונות. תחום הרכיבה המערבית מתחלק לשלושה קטגוריות: רכיבת ריניינג- סוג רכיבה בו הסוס דוהר במהירות גבוהה למדי תוך ביצוע תרגילים ומשימות שונות. רכיבת פלז'ר- סוג רכיבה זו תחת הקטגוריה של הרכיבה המערבית הכולל שילוב של סגנונות רכיבה שונים. למעשה בסגנון רכיבה זה נבחנים בתחרויות הרוכב והסוס על הקשר והתקשורת ביניהם. ורכיבה מסוג טרייל קלאס- הכוללת ביצוע משימות שונות  של הסוס והרוכב על מנת לבחון את יכולתם בהתמודדות מול אתגרים ומכשולים. המשימות כוללות אתגרים כמו פתיחת שערים, קפיצה מעל מכשולים, מעבר של מסלול מכשולים, וכדומה.

    אז למי בעצם מתאים להפוך למדריך רכיבה מערבית?

    הדרכת רכיבה מערבית מתאימה בעיקרה לחובבי רכיבת סוסים (כמובן כי רצוי שהיו בעלי הכירות עם תחום הרכיבה המערבית). מעל גיל 16, במצב בריאותי וגופני תקין, בעלי יכולת הדרכה וכושר ורבלי. בנוסף רצוי כי תהיה למדריך הרכיבה המערבית יכולות הקשבה ואמפתיה, וזאת על מנת לזהות מצוקות הן אצל הסוס והן אצל הרוכב.

    מעוניינים לקחת חלק בקורס הכשרת מדריך רכיבה מערבית?

    מדריך רכיבה מערבית זהו מדריך אשר מלמד את חניכו לרכוב רכיבה מערבית תוך פיקוח, הדרכה נכונה ומתן כלים מקצועיים. מהי בעצם רכיבה מערבית?  ומה הם הכלים אשר מדריך רכיבה מערבית צריך? ALL 4 HORSES בע"מ- המכללה המובילה והמקצועית בארץ ללימודי רכיבת סוסים, מלמדת ומכשירה רוכבי רכיבה מערבית למדריכי רכיבה מערבית. במאמר זה נרחיב לעומק אודות סגנון רכיבה זה ומאפיינים הנדרשים למדריך רכיבה מסוג זה.

    ALL 4 HORSES בע"מ- הינה מכללה מובילה לרכיבת סוסים המקיימת קורסי הכשרה למדריכי רכיבה מערבית. לפרטים נוספים התקשרו עם מספרנו.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן