צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס NLP למדריכי רכיבה

    כצוות ששם לעצמו למטרה להכשיר את הדור הבא של המדריכי והמטפלים ברכיבה. אנו מרגישים כי אנו חייבים להישאר עם היד על הדופק ולצפות בשינויים והתפתחות של ענף . שמנו לב בשנים האחרונות כי מאז שהרכיבה הטיפולית הפכה נפוצה יותר, העבודה כמטפלים ברכיבה משתנה, וכיום מדריכים פוגשים במגוון רחב יותר של צרכים ואוכלוסיות מבעבר.

    הקורסים שלנו מכשירים מטפלים במגוון שיטות שונות ומאפשרים לכל אדם, מדריך או מטפל לקבל כלים חדשניים ושיטות שונות לטיפול אותם ניתן לשלב בהדרכה על מנת לתת מענה הולסטי לתלמידים באופן כללי ומטופלים בפרט, וכן מהווים גם אופציות תעסוקה עצמאיות בקליניקה פרטית.

    אנחנו ב – ALL4HORSES:

    מבינים שכיום יש צורך בכלים נוספים על מנת לענות בצורה מדוייקת יותר על צרכים אלו של אוכלוסיות מטופלים מגוונות שהמדריכים שלנו פוגשים מידי יום ביומו. ולכן החלטנו להוסיף קורסים שיעניקו למדריכים ולמטפלים הזדמנות להעשיר את הידע, לחזק את העוצמה ולפתח את הרגש.

    רוצים לתת לכם כמדריכי רכיבה טיפולית ותיקים וחדשים כלים נוספים שתוכלו להמשיך ולאתגר את התלמידים והמטופלים שלכם, ולתת להם מענה מאוד מדוייק ובעצם להפוך למטפלים טובים עוד יותר.

    אז מהו NLP?

    NLP – Neuro-linguistic programming בתרגום חופשי משמעו “ניתוב לשוני פיזיולוגי”. זוהי היא שיטה המציעה מגוון טכניקות ומיומנויות פסיכולוגיות שמטרתן יצירת השפעה ושינוי במחשבות, רגשות והתנהגויות ודרך זה שינוי של הרגלים, ודפוסי התנהגות אוטומטיים תוך רתימתם להשגת תוצאות חיוביות ורצויות..

    NLP הינה גישה החוקרת את מרכיבי החוויה האנושית, ומאפשרת לחולל שינוי וליצור תוצאות עוצמתיות ומהירות על ידי זיהוי תבניות החשיבה התת מודעות שלנו. הגישה פותחה בארה”ב ומאפשרת להשתמש בשפת המוח (מערכת העצבים, החושים ומרכיבי התודעה), במטרה ליצור ביניהם תקשורת מיטבית ולרתום אותם לטובתנו כך נוכל לנהל את עצמנו ביעילות, להגיע לתוצאות מצוינות עבורנו ועבור המטופלים שלנו, לפתח מיומנויות השפעה ותקשורת ולעבוד באופן מדויק כדי לזהות, לאבחן ולפתור בעיות.

    השיטה שואפת לשינוי ושיפור התקשורת הבינאישית, וכוללת מגוון תהליכים עמוקים לתכנות תת המודע, יצירת שינויים רגשיים, מחשבתיים והתנהגותיים, הנשמרים לאורך זמן.

    הקורס שלנו כולל:

    • 24 מפגשים פרונטליים, חוויתיים ומעצימים (כל מפגש 5 שעות).
    • ליווי והנחיה אישיים לאורך כל התהליך.
    • למידה בקבוצות קטנות (עד 15 משתתפים).
    • חומרי לימוד הכוללים את הכלים העדכניים ביותר בתחום ה NLP, בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים.
    • תעודת הסמכה NLP Practitioner מטעם האיגוד הבינלאומי HNLP.
    • חומרי לימוד הכוללים את הטכניקות והמודלים של שיטת Master Life.
    • תעודת הסמכה בשיטת Master Life.

    התוכנית שלנו מיועדת, לכל מדריך רכיבה טיפולית המעוניין להוסיף לארגז הכלים שלו גישה חדשנית המאפשרת יצירת תוצאות מדויקות ועמוקות בטיפול. הקורס שלנו מתאים לכל מדריך רכיבה ספורטיבי הרואה עצמו כחדשני, חוקר, מעמיק, שהשאיפה לקדם ולממש את עצמו ואת תלמידיו נמצאת לנגד עיניו.

    בעזרת השיטה ניתן לטפל במגוון רב של נושאים כמו פחדים, חרדות, דימוי עצמי, חוסר בטחון, הרגלים מזיקים, התמכרויות, מערכות יחסים, התנהגויות מפריעות ועוד. התכנית שלנו להכשרת מטפלים בגישת NLP מותאמת לדרישות האיגוד הבינלאומי, HNLP, ובמסגרתה ילמדו המשתתפים את עקרונות היסוד התיאורטיים של הגישה לצד מיומנויות וכלים טיפוליים מעשיים, תוך תרגולים והתנסויות.

    הקורס מיועד כל אדם המעוניין לשפר את יכולותיו בעזרת מגוון הכלים שמציעה השיטה כדי להצליח בכל תחומי החיים, ולכל אדם השואף לעבור תהליך אישי של שינוי עמוק ויסודי. למעשה התוכנית שלנו מתאימה לכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע מבוקש ומרתק, לעזור לאנשים ולהשפיע לטובה על חייהם.

    תכני הקורס

    1. מבוא

    מהו NLP? היכרות עם השיטה ועולם המושגים של NLP, ההיסטוריה של ה-NLP כיצד התפתח?, עקרונות והנחות יסוד, מהם מפתחות ההצלחה לפי תפיסת ה NLP?

    2. מודל התקשורת, השע”ה מודל אפר”ת:

    מודע/לא מודע, מעגל המצוינות, הפקת אסטרטגית הצלחה.

    3. דמיון מודרך:

    כלי NLP עצמתי למגוון רחב של מטרות.

    4. ראפור וחדות חושים:

    כלים ליצירת “כימיה” בין-אישית מידית ותקשורת מנצחת. ראפור מילולי וראפור לא מילולי, שימוש בתקשורת לא מילולית באפקטיביות, חדות חושים: ויזואלית, אודיטורית, קינסטטית, זיהוי סגנון התקשורת של הזולת, מילות מפתח חושיות, תנועות עיניים, איך “לקרוא” אנשים באמצעות שפת הגוף שלהם?

    5. הגדרת מטרות:

    הגדרה מדויקת של מטרה על מנת להשיגה מודל M.A.R.T, שאלון להפקת OUTCOME – המפתח להשגת התוצאה המיטבית, האקולוגיה של השינוי.

    6. מודל רמות החשיבה:

    איך להבטיח שינוי מעמיק וארוך טווח?

    7. עוגנים וניהול מצבים רגשיים:

    איך להתחבר למצבים רגשיים רצויים :עגינה, עיגון קלאסי, עיגון מתקדם, הרמת עוגנים,מיטוט עוגנים, יצירת עוגן אישי.

    8. אמונות מגבילות:

    זיהוי ושינוי, מהן אמונות וכיצד הן נוצרות ,טכניקות לשינוי אמונות.

    9. ערכים:

    בירור, זיהוי ומיפוי.

    10. תת המאפיינים של החוויה האנושית:

    Sub-modalities שפת הקידוד של המוח, איך המוח מקודד חוויות, טכניקה לשינוי רגשי מהיר, ה”תוכנה” של המוח- איך לאבחן ולזהות בעיות בתפיסה ואיך ניתן לפתור אותן.

    11. טכניקות מבוססות סמ”ד:

    שינוי ה”קידוד” המוחי : Swish – טכניקה לקידוד שינויים עמוקים וארוכי טווח : Map Across טכניקה לשינוי רגשות מעכבים.

    12. מילטון מודל – דפוסי שפת ההשפעה:

    מודל תקשורת רב עצמה להשפעה בדפוסי שפה היפנוטיים לתכנות תת המודע, שימוש בסוגסטיות ליצירת השפעה לא מודעת ,טכניקות למניעת התנגדויות.

    13. תרפיית קו זמן Time Line Thearapy, יצירת עתיד ,קו זמן לעתיד:

    מיזוג מטרה בעתיד , שחרור חרדות ופחדים לגבי אירוע עתידי, אסטרטגיה להשגת מטרה בעתיד, שחרור אמונות ורגשות.

    14. מסגור מחדש (Re-framing):

    טכניקה לשינוי מעורבות רגשית באירועי העבר, איך להפוך בעיה למשאב ,סוגי ריפריימינג – משמעות והקשר, טכניקה לפתרון מצבי חוסר הלימה. פתרון קונפליקטים פנימיים, מטאפורות והשימוש בהן ליצירת שינוי תפיסתי.

    הקורס יתקיים בימי ראשון, החל מה- 04/03/2018, בשעות 09:00 ועד 14:00,

    בחוות הסוסים בקיבוץ אלונים, באווירה פסטוראלית ונעימה.

    לפרטים נוספים והרשמה: 054-6525811

    קצת על המנחה:

    מיכל גפני, היא מטפלת ומלווה תהליכי שינוי מזה כעשור, מרצה ומנחה קורסים וסדנאות בתחומי טיפול, חינוך ותקשורת אפקטיבית. מוסמכת האיגוד הבינלאומי HNLP לדרגת NLP TRAINER. בוגרת לימודי קינסיולוגיה ,”מוח אחד” ופרחי באך. מוסמכת ארגון AAMET הבינלאומי למטפלים ב – EFT, ובעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה.

    מספרים על מיכל:

    “נתחיל בזה שמיכל גפני אלופה!!! היא בונה את השיעורים בצורה מסודרת, נוחה וקלה להבנה. דרך העברת החומר מאוד נעימה ומובנת והיא סבלנית וקשובה. היא מצליחה להעביר גם את אהבתה ל NLP ולרתק. קורס מצוין, המלצתי ואמליץ (ויש חברה שכבר נרשמה לקורס הבא). המשך הצלחה.”

    המלצות מתלמידים בקורס

    • “קורס מאוד מאוד מומלץ קיבלתי כלים מעולים!”
    • “המנחה מיכל מקצועית נעימה מלאת סבלנות ומאירה, יכולתי לפנות אליה בכל זמן ולקבל תשובות והסבר.”
    • “מרצה מקסימה שמעבירה את החומר בצורה הטובה ביותר! ”

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן