צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס מדריכי רכיבה

    מדריך רכיבה על סוסים – הופכים אהבה למקצוע

    .כיוון ולפרנסתי בשנתיים האחרונות אני עוסק בעיקר בהכשרת מדריכי רכיבה, וכיוון ואני פוגש לא מעט אנשים צעירים (או לא), המעוניינים בקורס כזה, החלטתי לענות על חלק מהשאלות הנפוצות שאני ניתקל בהם, כשאני אומר מראש, התשובות לשאלות הנ”ל הן דעתי האישית בלבד.

    ראשית, מי הם האנשים…? חלק מהאנשים המצטרפים לקורס כזה הם רוכבים צעירים שבטוחים שסוסים ימשיכו איתם לנצח, חלקם צודקים, וקורס כזה הוא המקום הטבעי לאותם רוכבים להמשך התמקצעות ורכישת תעודה, הם ימשיכו אח”כ כרוכבים מתחרים, בהמשך אולי קורס מאמנים ויום אחד הם אולי יכשירו את הדור הבא של המדריכים…

    חלקם רוכבים לשעבר, חלקם שרתו, רכשו, או לא, מקצוע נוסף, חלקם אקדמאים לשעבר, ורוצים לשנות, ולפרנסתם (לפחות לתקופה) להתקיים כמדריכי רכיבה.

    חלק מאותה אוכלוסיה הם מטפלים או שרוצים להיות כאלה, וממשיכים מייד אחרי ההכשרה לקורס מדריכי רכיבה טיפולית.

    בנוסף, יש את אותם בעלי מקצוע שונים שבאים פשוט ללמוד לטובת הלימודים ואינם מתכוונים או זקוקים לפרנסה מהתחום.

    – מחפשים קורס מדריכי רכיבה? בקרו בעמוד הקורסים שלנו לפרטים נוספים – עמוד הקורסים

    קורס מדריכי רכיבה מערבית

    תמיד אהבת סוסים? חיכית מספיק עם החלום!

    הכשרה יסודית למדריכי רכיבה מערבית, עם דגש על בניית מערכת יחסים ותקשורת נכונה עם הסוס, הכרת דרכי האימון, תרגול עבודות לונג’ ראונדפן ועוד.

    הקורס כולו מכוונן אילוף כדי להעניק לך כלים להתמודדות עם אתגרים במהלך הקורס, וכמובן לאחריו בעבודה היום יומית.

    *הקורס מכין את הסטודנט לעבודה עם כל הגילאים.

    עמוד הקורס

    קורס מדריכי רכיבה טיפולית

    תוכנית לימודים מרתקת בעזרת סוסים וטבע – הכשרה מקיפה לדור הבא של מדריכי רכיבה טיפולית.

    שימוש בטכניקות מתקדמות במישור הפיזי, רגשי וקוגנטיבי לצרכי טיפול ושיקום בילדים ומבוגרים.

    הביקוש למדריכי רכיבה טיפולית הולך וגובר בשנים האחרונות וכיום כבר נחשב לטיפול הכלול בסל הבריאות ומוכר ע”י קופות החולים.

    אם סוסים ואתגרים מרתקים אותך, זה הקורס (והמקצוע) שלך!

    עמוד הקורס

    קורס מדריכי רכיבה: יש מספיק עבודה בענף?

    עושה רושם שכן, בעיקר למדריכי רכיבה טיפולית כרגע נראה שהשוק צמא למדריכים מהסוג.

    האם ניתן להתפרנס?

    כחצי משרה וודאי שכן, התשלום עבור שעת עבודה למדריך גם בלי ניסיון יכול להיות גבוהה למדי, כשהקושי הוא למצוא תעסוקה לכל היום, רוב החוות מקיימים את רוב השיעורים רק בשעות הצהריים. והמדריך צריך אולי להשלים הכנסה בשעות הבוקר.

    למיטב ידיעתי לאילו המעוניינים בתעסוקה בתחום יש עבודה (טיפול בסוסים, רכיבות ואימון הסוסים וכו’).

    האם ניתן לרכוש מקצוע בפרק הזמן הזה?

    זאת אולי השאלה המאתגרת ביותר, כיוון ואילו המגיעים לתחום עם ניסיון וודאי שאין בעיה אולם לאילו הבאים ללא ניסיון, אתם תתקבלו בסופו של דבר לאיזשהו קורס כיוון ומדובר בתעשייה תחרותית למדי המתקיימת משכמותם.
    אבל לא תסיימו אותו ללא מאמץ נוסף כגון שיעורי השלמה, רכיבה בכל הזדמנות נוספת וכו, לאילו שיתאמצו, הם יעברו את המבחנים ובכל זאת כיוון ונדרשת רמה גבוה של בטיחות הנובעת מניסיון בתחום, מומלץ מאוד להמשיך בחווה כפופים לבעלי מקצוע איכותיים, עד שנהפוך לכאלו.

    והכי חשוב.. האם מהנה?

    אז אני מניח שכמו בכל עבודה השגרה בסופו של דבר שוחקת וקשה, וכשחם חם מאוד וכשקר.

    אולם מניסיוני האישי, העבודה עם סוסים ואנשים מאתגרת תמיד, אין יום משעמם (לפחות כך אצלי), החסרונות הם גם יתרונות.

    לקום כל יום אל מזג האוויר, ולהיות כל יום בחוץ בטבע.

    אני אישית לא הייתי מחליף את העבודה בעד שום הון בעולם.

    בין התלמידים שעבדתי איתם יש בעלי מקצוע, כאילו שבחרו לעזוב הכנסות גבוהות ביותר בתחומים מסוימים, והיום הם מדריכים מתחילים בשטח ומאושרים מאוד מהחלטתם.

    שוב מדובר בדעתי ומניסיוני, וכמובן שאשמח לתגובות ואני מאחל לכל אילו הרוצים לעסוק בתחום הצלחה רבה!!

    מידע נוסף בנושא

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים

    אוהבים סוסים? מעוניינים לרכוש מקצוע מרתק מהנה אשר יאפשר לכם לשלב בין אהבתכם לחיות, רכיבה על סוסים וטבע? אם כן באו לקחת חלק בקורס מדריכי רכיבה על סוסים. אצלנו ב- ALL 4 HORSES בע"מ, מכללה מובילה בארץ אשר מכשירה מדריכי רכיבת סוסים לסוגיהם השונים (מדריכי רכיבת סוסים טיפולית, מדריכי רכיבת סוסים מערבית, וכדומה). יחד נדון במאמר זה אודות היתרונות הקיימים ברכישת ההסמכה כמדריך סוסים מקצועי.

    מעוניינים לקחת חלק בקורס הדרכת רכיבה מקצועי ואיכותי?

    אצלנו ב- ALL 4 HORSES בע"מ, המכללה המובילה בארץ ללימודי רכיבת סוסים, והכשרת מדריכי רכיבת סוסים (רכיבת סוסים טיפולית, רכיבת סוסים מערבית, קורס אילוף ועוד). תזכו ללמוד ממגוון המרצים והמדריכים המקצועיים והמנוסים שלנו, באופן חוויתי ומעשיר. לפרטים ומידע נוסף צרו קשר עם מספרנו המופיע באתר, או מלאו את הטופס ליצירת הקשר באתרנו.

    קורס מדריך רכיבה על סוסים – בואו לרכוש מקצוע מעניין וחוויתי

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים הינו קורס אשר מאפשר לרבים לשלב בין האהבה לעולם הטבע והחיי לבין האהבה לנופים ולבני אדם, תוך שילוב יכולות הדרכה והובלה, וביצוע פעילות גופנית בריאה לגוף האדם. כמובן שמומלץ ורצוי כי מי שפונה לקורס מסוג זה יהיה בעל רקע ברכיבה על סוסים ובעל הכרות ואהבה עמוקה לסוסים. אז למי בעצם קורס מדריכי רכיבה על סוסים מתאים?

    • למי שמעוניין להפוך את האהבה שלו אל עולם הרכיבה על סוסים למקצוע ומקור פרנסה.
    • לבוגרים מעל גיל 16.
    • לבעלי יכולת הובלה והדרכה.
    • לאנשים אמפתיים ורגישים היודעים להיות קשובים הן לצורכי הסוס ולמצוקותיו (במידה וישנו מצב של מצוקה) והן לרוכב ולמצבו (במידה והרוכב חש לחץ, בלבול, חרדה וכדומה).

    למעשה קורס הדרכת רכיבה על סוסים מתאים לבוגרים בעלי יכולת הדרכה ובעלי רגישות ואמפתיה לצורכי האחר.

    מדריך רכיבה על סוסים

    רכיבה על סוסים היה מאז ומתמיד תחום האהוב על כל חובבי החיות בכלל וסוסים בפרט. על מנת לרכב נכון וטוב, יש להכיר מספר טכניקות רכיבה. רבים מחובבי הסוסים ניגשים ללמוד כיצד לרכב נכון. יש הרוצים לקחת את הרכיבה צעד קדימה לרכיבה מקצועית, ובוחרים מקצוע תחרותי ללמוד אותו והתעמק בו. המדריכים אשר מעבירים את קורסי הרכיבה בעצמם, הם אנשים בעלי ניסיון תחרותי רב בארץ ובעולם ומנוסים בהדרכת מדריכי רכיבה על סוסים. כך הסטודנטים זוכים  לקבל את ההכשרה הטובה ביותר על מנת להכשיר את דור הרוכבים העתידי. מקצוע הדרכת הרכיבה הפך למבוקש בשנים האחרונות ולכן חשוב מאוד ללמוד אותו במקום הטוב ביותר בתחום. במכללת ALL 4 HORSES המכללה המובילה ללימודי רכיבה, יש את צוות המדריכים המנוסה שיש, ולמידה מקיפה של כל הדרוש על מנת להיות מדריך רכיבה טוב.

    לומדים רק אצל המקצוענים

    בבואכם ללמוד קורס מדריכי רכיבה על סוסים, עליכם להבין כי כמדריכי רכיבה תוטל עליכם אחריות להבטחת שלומו של הרוכב ושלומו של הסוס. לכן מומלץ ללמוד אצל המומחים בתחום כמכללת  ALL 4 HORSES המכללה המובילה ללימודי רכיבה, הצוות הבכיר ישמח לסייע לכם בכל הפרטים על קורס האילוף הקרוב.

    קורס מדריך רכיבה על סוסים – החומר הנלמד

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים נחשב ליוקרתי ומהנה מאוד, אשר במסגרת הקורס התלמיד מקבל כלים כיצד להיות מדריך איכותי ומוביל בקורס הרכיבה. במכללה המובילה בתחום ALL 4 HORSES הקורס מחולק לשניים:

    • קורס מדריכים- לימוד (רמה 1) – קורס אשר מכין את החניך ליכולת עבודה עם קבוצות גילאים שונות. קורס זה משמש בנוסף למדריכים שירצו בעתיד להתקדם לרכיבה טיפולית.
    • קורס מדריכים רכיבה מערבית (רמה 2) – מדובר בקורס אשר מכין את החניך בשני מישורים: הראשון הוא העבודה עם טווח גילאים נרחב, והשני הוא אפשרות ללמד ספורטאים צעירים ולהוציאם לתחרויות, עד לגיל 18.

    בנוסף נלמדים נושאים שונים בקורס כגון: מקצועות תחרותיים שונים, פיתוח מיומנות הדרכה מתקדמות, עקרונות בטיחות בסביבה של הסוס, ועוד.

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים מחיר

    חלמתם פעם להיות מדריכי רכיבה? כיום זה אפשרי ללא כל בעיה. קורס מדריכי רכיבה הוא אחד מהקורסים המבוקשים ביותר בתחום. אוכלוסיית הלומדים בקורס היא מגוונת, ראשית יש את חובבי הסוסים שהחליטו לקחת את אהבתם צעד אחד קדימה ולהפוך את האהבה לעיסוק המניב שכר, ישנם רוכבים צעירים הרואים את עתידם בתחום, רוכבים מתחרים המעוניינים לפתח את הרכיבה כמקצוע עתידי, ישנם רוכבים לשעבר שהחליטו לשנות כיוון וללמד רכיבה ויש את אלה שפשוט החליטו שזהו המקצוע בו הם מעוניינים לעשות לנפש ולפרנסה. הדרכת רכיבה על סוסים היא מקצוע מניב הכנסה, ולכן חשוב מאוד להבין היכן כדאי ללמוד. קורס מדריכי רכיבה על סוסים מחיר, יקבע אך ורק על פי תכני הקורס, והמקום בו תלמדו. יתכן והמחירים יהיו שונים ממקום למקום, אך חשוב לשים לב טוב לצוות המדריכים ולתכני הקורס, ולהבין מה אנחנו מקבלים בסופו של יום. פנו אל ALL 4 HORSES מכללת הרכיבה הטובה בארץ אשר תעניק לכם את כל הכלים והפרטים בתוכם גם המחיר.

    קורס מדריכי רכיבה רק אצל הטובים ביותר

    בבואכם ללמוד קורס מדריכי רכיבה, קחו בחשבון שלא רק המחיר הוא זה שקובע. על איכות ומקצועיות משלמים לכן חשוב מאוד להשקיע במוסד הלימוד. ALL 4 HORSES היא המכללה המובילה ללימודי רכיבה, הצוות הבכיר ישמח לסייע לכם בכל הפרטים על הקורס הקרוב.

    קורס מדריך רכיבה על סוסים מה לומדים?

    מאחר וקורס רכיבה נחשב לקורס יוקרתי ויש לו ביקוש, כך גם מספר המקומות בהם לומדים את הקורס הלכו וגדלו. כשאתם מחפשים קורס מדריכי רכיבה עליכם לבדוק מספר פרמטרים כמו: תוכן הלימוד, שעות הלימוד בקורס, מי הם המדריכים שילמדו בקורס ועוד. קורס מדריכי רכיבה מחיר, נקבע בסופו של יום מהביקוש לבית הספר, התוכן הלימודי והצוות. במכללת הרכיבה ALL 4 HORSES קורס מדריכי רכיבה  מחולק לשניים וחשוב להבין את ההבדלים בין שתי הקטגוריות:

    קורס מדריכים לימוד (רמה 1) – זהו קורס שמכין את החניכים לעבודה בטווח גילאים נרחב, למעשה לכל הגילאים לרכיבה שלא עוסקת בהוצאת תלמידים לתחרויות. קורס זה יהיה טוב למדריכים שבהמשך ירצו לעשות קורס מדריכי רכיבה טיפולית וכמובן כאלה הרוצים להמשיך לקורס מדריכי רכיבה מערבית (רמה 2).

    קורס מדריכים רכיבה מערבית (רמה 2) – זהו קורס אשר משמש להכנת החניך לעבודה עם כל הגלאים וכן הם זוכים לכשרה ללימודי רכיבת ספורטאים צעירים והוצאתם לתחרויות, עד גיל 18.

    קורס הכשרת מדריכי רכיבה על סוסים

    קורס הכשרת מדריכי רכיבה על סוסים הוא אחד מהקורסים המבוקשים ביותר בתחום הרכיבה על סוסים וזאת לאור המודעות הגדולה בשנים האחרונות על היכולות המופלאות של רכיבה על סוסים והיתרונות שברכיבה. אם אתם מחובבי הרכיבה על סוסים והנכם מעוניינים להתקדם שלב קדימה עם האהבה הזו, תוכלו להשתתף בקורס מדריכי רכיבה. במהלך הקורס המטרה היא הקניית ידע מעשי ותיאורטי במיומנות הדרכה ורכיבה תוך התנסות בפועל בנושאים הללו. ידוע כי תחום הרכיבה הוא חלק מספורט אתגרי, מאחר ובמקצוע זה ניתן גם להשתתף בתחרויות מקצועיות אשר מגיעות לרף האולימפי. במהלך הקורס לומדים החניכים גם על ההיבטים הפסיכולוגיים השונים של הסוס וכיצד לתמרן זאת לטובתם. הקורס מתאים ומיועד לאלו שחלמו תמיד לרכב על סוס באופן מקצועי, לעשות זאת נכון ולהדריך. במכללת ALL 4 HORSES תוכלו ללמוד בקורס מדריכי רכיבה על הסוסים הטוב ביותר בארץ בהדרכתם של מיטב המאמנים.

    פנו לייעוץ עם המומחים

    על מנת להבין מה נדרש בקורס ולבחון האם הקורס מתאים לכם, תוכלו לפנות לצוות המומחה של  ALL 4 HORSES המכללה המובילה ללימודי רכיבה, הצוות הבכיר ישמח לסייע לכם בכל הפרטים על הקורס הקרוב. בנוסף הצוות מתחייב להיות בית לבוגרי הקורס בהמשך דרכם המקצועית ולתת מענה או יעוץ לפי הצורך ואף הפנייתם לבעלי מקצוע מתאימים.

    קורס הכשרת מדריכי רכיבה על סוסים – קורס מאתגר

    קורס הכשרת מדריכי רכיבה על סוסים משולב נמשך כשנה, ומונה 37 מפגשים סה"כ 303 שעות אקדמיות. הקורס ארוך מאחר והוא אחד מהקורסים החשובים והמקצועיים הקיימים בתחום.
    בין הנושאים הנלמדים בקורס:

    • תרגול הדרכה בשטח
    • כלי התמודדות עם מצבי חירום ובעיות התנהגות
    • בטיחות
    • וטרינריה
    • עזרה ראשונה
    • פרזול
    • פסיכולוגיה של הספורט
    • תקשורת נכונה עם הסוס ודרכי אילוף.
    • הדרכה של הרמות השונות
    • מיומנויות רכיבה ועוד.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן