צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס אילוף סוסים

    קורס הכשרת מאלפי סוסים

    אילן רוזנברג וגילי שדמות הקימו את All4horses והציבו לעצמם מטרה ללמד בדרך אחרת ולא רק כדי לעבור את המבחנים.

    שניהם בעלי ניסיון עשיר באילוף הדרכה ותחרויות, הם קיבצו את הידע שרכשו במהלך השנים וריכזו אותו עבורכם על מנת ללמד אתכם מה עומד מאחורי החיה המופלאה הזו וכיצד עובדים איתה בשיתוף פעולה.

    קורס אילוף סוסים במכללה שלנו הינו הקורס הראשון מסוגו בארץ אשר מכשיר אתכם למאלפי סוסים מין השורה עם תעודת הסמכה של All4horses.

    לאורך הקורס נלמד כיצד ‘מתחילים’ סייח שאף פעם לא התעסקו איתו ועד לשלב ‘עליה ראשונה’ נלמד איך עושים זאת באמת ונכון כדי שהסוס יבין אותנו ואנחנו נבין אותו.

    רכיבה – בעיות ופתרונות

    סוס לא עומד בעלייה – סוס ש ‘לא עוצר’ – סוס לא זז קדימה – הליכה לאחור – ספינים – רכיבה ללא מתגים – תרגילים לטרליים.

    רכיבה בשטח – בעיות ופתרונות

    להפוך כל אחד ואחת מהסטודנטים, לאיש הסוסים המקצועי ביותר, ולמדריך הרכיבה ו/או המטפל המוכשר ביותר שהוא יכול להיות.

    מקרים ותגובות

    סוסים שלא ניתן לקשור – סוסים שלא ניתן לתפוס – סוסים נושכים ובועטים – עלייה על קרון – כיצד מובילים סוס.

    למי מתאים הקורס?

    • למדריכי רכיבה מכל הסגנונות.
    • לרוכבים מנוסים ובעלי סוסים.
    • כל מי שבא במגע עם סוסים כתחביב או כעיסוק.

    תכני לימוד בקורס:

    • תגובה למתג.
    • הדרכה עד האכוף הראשון.
    • התחלת סייחים-כיצד עושים את זה נכון.
    • כניסה לעולם מאלפי הסוסים.
    • משך הקורס: 22 מפגשים – 6 חודשים.
    • רכישת כלים למערכת יחסים נכונה עם הסוס.
    • התמודדות עם בעיות התנהגות.
    • עבודות קרקע.

    מידע נוסף בנושא

    לימוד אילוף סוסים

    לימוד אילוף סוסים, הוא אחד מהדברים הכיפיים, האיכותיים והמרתקים שניתן ללמוד בתחום אילוף החיות. הסוס נחשב לחיה חכמה מאוד, שאינה ניתנת לשליטה בקלות יחסית. בקורס האילוף מקבלים כלי רבים להתמודדות עם הסוס, ולכן הקורס עצמו לא מיועד רק לאנשים המעוניינים להיות מאלפי סוסים, אלא גם למדריכי רכיבה. בין האנשים המגיעים לקורס אילוף סוסים, אנו רואים מדריכי רכיבה טיפולית רבים אשר מעוניינים לשפר את התקשורת עם הסוס על מנת למקסם את התוצאה הסופית של הרכיבה והטיפול. קורס אילוף סוסים מקנה יתרון גדול בכך שמי שעובר אותו מבין היטב את נפש הסוס, את הדרכים הטובות ביותר לתקשר אתו, ודרכים לפתרון בעיות שונות כמו התנגדויות שונות. באם הנכם מעוניינים בפרטים על קורס אילוף מהטובים בארץ, פנו עוד היום אל ALL 4 HORSES המכללה המובילה ללימודי רכיבה.

    לימוד אילוף סוסים – תוכן הקורס

    בקורס לימוד אילוף סוסים, הלמידה מתחלקת למספר נושאים:

    • רכיבה – בעיות ופתרונות שונות אשר בלומדם מקבלים את כלל הכלים להתמודד עמם, לדוגמא רכיבה בשטח, סוס שמסרב לזוז, זוז שמתקשה לעצור ועוד.
    • תגובות של סוסים – סוס שמסרב לקשירה, הובלת סוס ועוד.
    • התנהגות – סוסים שבועטים, סוסים שנושכים ועוד.
    • עובדת קרקע עם הסוסים – תקשורת טובה ונכונה עם הסוס, שיפורים של יכולות הביצוע של הסוס.
    • סדנה להעלאת סוס לקרון

    למי מותאם הקורס

    הקורס מתאים לחובבי סוסים אשר נוהגים לרכב באופן קבוע או מדי פעם, לבעלי סוסים, למדריכי רכיבי מסוגים שונים כרכיבה טיפולית, ועוד. בבואכם לבחור קורס אילוף סוסים, עליכם לוודא כי המאמנים מנוסים בתחומם, מכירים היטב את התחום ומוכרים בשוק. פנו עוד היום אל המכללה המובילה בארץ ALL 4 HORSES המובילה ללימודי רכיבה, עם הניסיון ואנשי הצוות הטובים ביותר בתחומם.

    אילוף סוסים קורס

    סוס הוא אחד מהחיות המרשימות והיפות ביותר בטבע. הסוסים נחשבים לחיה אינטליגנטית, כאשר בקשר עם בני אדם, הסוס יכול לשמש כאמצעי לעזר בעבודה (עם בקר לדוגמה), עוד משמשים סוסים לספורט, תצוגות יופי וכחברה טובה והנאה. אנשים רבים בוחרים לרכב על סוסים כחלק מפעילות ספורטיבית, רכיבה מקצועית, או כתחביב רכיבה בשילוב עם הטבע. רבים מחובבי הסוסים פונים להרשמה במסגרת של קורס לאילוף סוסים, שיקנה להם את היכולת לתקשר באופן נכון עם הסוס. אילוף סוסים קורס, נחשב לאחד מהקורסים המעניינים שקיימים, וניתן ללמוד אותו במסגרות שונות. באם אתם מעוניינים בקורס אילוף, פנו אל המומחים בתחום, ALL 4 HORSES המכללה המובילה ללימודי רכיבה, שם תוכלו להתייעץ גם צוות המקום, על שלל הקורסים.

    מדוע לבחור אילוף סוסים קורס

    סוס כאמור הינה חיה חכמה אך מאתגרת, ואינה פשוטה לאילוף. במידה ואתם מחובבי הסוסים, בין אם אתם רוכבים או לא, ידע באילוף הסוסים הוא הוא אחד מהכלים החשובים ביותר להכרה והבנה טובה יותר של הסוס ולא משנה במה אתם עוסקים, בין אם בעלי סוסים, רוכבים, מדריכי רכיבה רגילה או רכיבה טיפולית. אימון הסוס והתקשורת הנכונה אתו, יביאו אתכם לתוצאות מקסימליות בכל העיסוקים שהוזכרו. סוס מאולף, מאפשר קשר בטוח ומהנה יותר הן לסוסים ולבעליהם. בקטגוריית אילוף סוסים קורס, לומדים רבות על אופיו של הסוס, פתרון בעיות, רכיבת שטח ורכיבות שונות ובעיותיהן.

    אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר

    במידה והחלטתם ללכת לקורס אילוף סוסים, יש ללמוד זאת רק במקום איכותי, בעל ניסיון ועם מדריכים מקצועיים על מנת שלא תשימו את כספכם על קרן הצבי ולא תזכו ללמוד את כל הדברים המקצועיים. לפרטים פנו עוד היום אל ALL 4 HORSES המכללה המובילה ללימודי רכיבה, הצוות הבכיר ישמח לסייע לכם בכל הפרטים על קורס האילוף הקרוב.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן