צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    תחושת כיף וסיפוק לעזור לאנשים אחרים

    אוהבים סוסים? אוהבים לעזור לאנשים? אם כן, קורס מדריכי רכיבה הוא הדלת שלכם לקריירה המושלמת. ידוע לכל כי אנשים עם קשיים שונים בחיי היום יום נאלצים לעבור סדרות של טיפולים שונים, בין אם זה שיחות, כדורים או טיפולי פיזיותרפיה, אבל רכיבה טיפולית נותנת להם אפשרות להפוך את הטיפול המעיק לחוויה אחרת. באוויר הפתוח רכובים על סוס ומרגישים על גג העולם, המטופלים השונים שפונים אל סוג זה של טיפול מדווחים על שיפור בבריאות הגוף, שיפור בחוסן מבנה שריר-שלד, שיפור סיבולת וכמובן שיפור במצבי הרוח והפחתה במדדי עומס וגורמי דחק. מעוניינים לעבור קורס מדריכים ולעזור לאנשים הזקוקים לטיפול בדרך קצת אחרת? אצלנו ב all4horses תוכלו להגשים את החלום שלכם.

    קורס מדריכי רכיבה – למה זה חשוב?

    • קורס מדריכי רכיבה ילמד אתכם מא' ועד ת' את כל מה שנוגע לעולמם של סוסים, טיפול בסוסים, אילוף סוסים, צורת ישיבה וסגנונות דהירה ורכיבה. בין היתר תלמדו על סוגים וזנים שונים של סוסים וכמובן על הציוד המתאים שאתם תצטרכו על מנת להפיק מהטיפולים את המירב.
    • חשוב להכיר את האדם שעומד מולכם לפני שהם עולים על הסוס- כל אדם הוא עולם ומלואו, וסוחב איתו שק של קשיים ובעיות, החל ממומים מולדים, לקויות מלידה או פגמים נרכשים, בגוף ובנפש. במסגרת הדרכת רכיבה טיפולית יהיה עליכם לתווך בין הסוס לבין האדם ולבנות תכנית מתאימה שתסייע בשיפור מדדים ספציפיים שעשויים לשנות את חייו של המטופל לטובה.
    • למה דווקא רכיבה? כיוון שרכיבה על סוס כוללת אלמנטים כל כך רבים שמסגרות טיפול אחרות לא נוגעות בהן. למשל, שינוי באווירה- ילדים ונוער שלא תמיד משתפים פעולה עם פסיכותרפיסטים ומטפלים בכיתות טיפול קונסרבטיביות מרגישים יותר בחופשיות לדבר על הקשיים שלהם במסגרת רכיבה מהנה בשטח הפתוח. בנוסף, צורות רכיבה שונות עשויות לשפר ביצועים גופניים, כמו חיזוק שרירים, שיפור סיבולת ועוד.

    מדריכים לרכיבה על החיים

    אם אתם רואים את עצמכם עוזרים יום יום לאנשים עם קשיים, מוגבלויות ובעיות שונות, אוהבים רכיבה בחיק הטבע ואוהבים סוסים – יתכן מאוד והקורסים השונים שלנו יכולים להיות בשבילכם. רוצים להפוך למדריכי ומדריכות רכיבה טיפולית? אצלנו ב all4horses, הבית של אילוף הסוסים ולמידת קורס מדריכי רכיבה, ישמחו לסייע לכם להפוך למדריכים מיומנים מן השורה הראשונה. אם אתם מחפשים מידע נוסף לגבי קורס מדריכי רכיבה טיפולית סוסים פנו אלינו בהקדם ונשמח לסייע.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן