צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    רוצים לעבוד בתחום הטיפול בסוסים?

    אתה רוכב מיומן על סוסים? רוצה לעבוד בתחום טיפולי ולשנות חיים? מעוניין לשלב תחביב עם קריירה? מדריך רכיבה טיפולית הוא כנראה עבודת החלומות שלך. רכיבה על סוסים הינה פעילות בעלת יתרונות נפשיים, גופניים ורגשיים רבים לכל אדם, ועל כמה וכמה לכל מי שסובל מהפרעות נפשיות או מוגבלויות פיזיות כלשהן. הסוסים מלווים את בני האדם זמן כה רב, ולמרות שהיום כבר לא משתמשים בהם בתור כלי תחבורה או עבודה, הם עדיין יכולים לסייע לנו להתגבר על המון מכשולים ואף לשפר את תחושת הביטחון העצמי שלנו. אם אתם מעוניינים להצטרף לשורותינו ולהפוך למדריכי רכיבה טיפולית המסייעים לאנשים עם צרכים מיוחדים להתגבר על הבעיות שלהם, צרו עמנו קשר דרך אתר הבית של all4horses.

    מדריך רכיבה טיפולית – לאילו אנשים זה מתאים?

    • רכיבה טיפולית נחשבת לשיטת טיפול יוצאת דופן אשר משלבת פעילות גופנית ותמיכה רגשית בדבר אחד. שלא כמו טיפולים פסיכותרפיים סטנדרטיים בתוך חדרים או קליניקות, לרכיבה טיפולית סגנון ואופי משלה והיא מבוצעת לרוב בחיק הטבע ובאוויר הפתוח, והיא מעודדת ילדים ונוער לשתף יותר פעולה וללמוד סבלנות מה היא.
    • טיפול בעזרת רכיבה על סוסים בשילוב של אלמנטים פסיכולוגיים מעולם הטיפול עשוי להיות יעיל באותה מידה עם ילדים ובני נוער כפי שהוא עם מטופלים מבוגרים. בדיוק כמו אדם בוגר, כל ילד יכול לחוות בעיות כמו חרדה, דיכאון, טראומה, הפרעות רגשיות ועוד.
    • הטיפול בסוסים מציע לאנשים, ילדים ונוער סביבה טיפולית נגישה ומזמינה בה הם יכולים להרגיש פחות מאוימים ויותר שולטים בעצמם ובחייהם.
    • ילדים ונוער המתקשים להתבטא בצורה חופשיה וזורמת בטיפולים מסורתיים בחדרי טיפול וקליניקות, מרגישים יותר חופשיים ומשוחררים לבטא את עצמם יחד עם מדריך רכיבה טיפולית בצורה עמוקה יותר במסגרת טיפולי רכיבה על הסוס.
    • מדריך הרכיבה הטיפולית יעזור לילד לרכוש מיומנויות וכישורים של עצמאות ושליטה עצמית, דברים שיכולים לסייע לו בהמשך דרכו גם בחיים האמיתיים.

    מדריך עם מטרה

    אנו ב- all4horses מאמנים ומכשירים אנשים איכותיים להשתלב במערך המדריכים והמדריכות הרכיבה, ומציעים לכם סדרת שיעורים וקורסים שיקנו לכם את כל המיומנויות אותם אתם צריכים לרכוש על מנת להפוך את האהבה שלכם למקצוע. רוצים לשמוע עוד על הדרכת רכיבה טיפולית? היכנסו עכשיו אל אתר הבית של  all4horses וגם אתם תוכלו להגשים חלום ולעסוק במקצוע שתמיד רציתם. היום יותר מתמיד מבינים שטיפול והתמודדות עם משברים וקשיים לא חייב להיות תמיד באותה הצורה, ועוד יותר מבינים את היתרונות המופלאים והיעילים של רכיבה טיפולית. אם יש לכם שאלות בנוגע לקורס מדריכי רכיבה פנו אלינו בהקדם.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן