צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    רוצים להיכנס לתחום אימון סוסים?

    אוהבים בעלי חיים ולא מפחדים מפעילויות שהן קצת אקסטרים? קורס רכיבה על סוסים מהווה את השילוב המושלם בשבילכם. סוסים היא חיה מעניינת ביותר ומלאת עוצמה ואלגנטיות, היא שימשה אותנו רבות לצרכי נסיעה, טיול ורכיבה הרבה לפני שהמציאו את המנועים לרכבים. היום, הסוסים משמשים אותנו בעיקר לצרכי רכיבת שטח אתגרית, רכיבה בחווה לצורכי הנאה וכן רכיבה טיפולית. אם אתם רוצים להתמחות בתחום הסוסים ולדעת הכל על איך לרכוב עליהם, לאלף אותם, לגדל אותם ולהכשיר אותם לרכיבה רגילה או רכיבה טיפולית, אתם מוזמנים לבוא אלינו לall4horses וללמוד קורסים מעניינים ומרתקים בנושאים האלו.

    קורס רכיבה על סוסים – כל מה שאתם חייבים לדעת

    • אם אתם רוצים להיכנס לתחום של אימון, אילוף והדרכה של רכיבה רגילה או טיפולית, אתם חייבים לקחת את זה ברצינות. מדובר בתהליך של התמדה בדבר שרוב האנשים לא רגילים לו בשטח כפרי בחווה שלנו. אנו רגילים למציאות חיים מודרנית, מתועשת ורוויית לחצים. בחוות סוסים דברים מתנהלים אחרת ואתם חייבים להתמסר לתהליך המותאם לאורח חייו של הסוס.
    • כדי לדעת איך לטפל, לאלף ולהפוך למדריכי רכיבה על סוסים אתם חייבים להכיר את הסוס על בוריו. מה הוא אוכל, באיזה ציוד משתמשים ואיך רוכבים בצורה נכונה הם רק חלק ממה שתלמדו במהלך קורס רכיבה על סוסים.
    • הרכיבה הטיפולית יש מומלצת ביותר והוכח במחקרים רבים שהיא יכולה לסייע למבוגרים, נוער וילדים להתמודד עם בעיות נפשיות, רגשיות ואפילו פיזיות. מקרים כמו הפרעות התנהגות, אוטיזם, מחלות ניוון, ילדים עם מגבלות תנועה ועוד יכולים להיתרם רבות במסגרת סדרת טיפולי רכיבה על סוסים.

    לרכוב, להתרגש, להצליח

    אם גם לכם קוסם להיכנס לתחום אימון, אילוף ורכיבה על סוסים אתם מוזמנים ליצור קשר עם all4horses, הבית החם של הסוסים והדרכת הרכיבה. אצלנו תוכלו ללמוד איך לאלף סוסים, איך לטפל בהם ולטפח אותם, וכמובן איך רוכבים עליהם בצורה נכונה עבורכם ועבור אנשים המתמודדים עם קשיים תפקודיים שונים. צרו עמנו קשר עוד היום והבטיחו את מקומכם במסגרת קורס מדריכי רכיבה טיפולית.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן