צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס רכיבה על סוסים בשרון

    חולמים ללמוד רכיבה על סוסים בשטח טבעי ופראי? אם כן, קורס רכיבה על סוסים בשרון הוא קורס שאתם צריכים לשמוע עליו. הסוס מלווה את האדם משחר ההיסטוריה, והוא תמיד היה שם בשבילו לצרכי נסיעה, נדידה וכעזר בעבודות חקלאיות כאלה ואחרות. כיום אנו פנויים יותר למפגשים עם סוסים המשקפים חיבור עמוק יותר באופן ברמה הרגשית עם חיית הפרא שמאפשר לנו לרכוש ערכים מוספים גם לעצמנו. באמצעות רכיבה על סוסים ניתן לטפל בבעיות פיזיות או נפשיות שונות, הרכיבה יכולה לשפר טונוס שרירים מועצם או רפוי, היא מקנה לאדם שליטה עצמית, ביטחון ותחושת עצמאות ובאופן כללי משפרת את התפקוד הכללי ותחושת המסוגלות של האדם. בall4horses תוכלו לעבור קורסים מקצועיים שיכינו אתכם להיות מדריכי רכיבה מקצועיים.

    מה לומדים במסגרת קורס רכיבה על סוסים בשרון?

    • מפגש עם הסוס – במסגרת קורס רכיבה טיפולית על סוסים בשרון תוכלו ללמוד את כל מה שקשור לעולמם של הסוסים והמפגש שלהם עם בני האדם, תלמדו על טבעו של הסוס, הרגליו, אורח חייו והתנהגותו בסביבת האדם.
    • סגנונות רכיבה – כיוון שהאדם השתמש בסוס שנים רבות בתור כלי תחבורה קדום, התפתחו עם השנים סגנונות רכיבה ודהירה המיועדים למטרות שונות. במסגרת הקורסים והשיעורים נלמד לבחור את הסגנון הנכון והיעדים של הרכיבה, כיצד להביא את הסוס למצב אותו אנחנו רוצים.
    • יעדי רכיבה – אנו בוחרים את היעד שלנו ברכיבה על הסוס, האם אנו מעוניינים לדהור ולהגיע הכי מהר ליעד? האם אנו מעוניינים ברכיבה תחרותית ובמעבר בטוח במסלול מכשולים? האם אנו מטיילים בשטח הררי ומשובש? או האם זוהי רכיבה טיפולית המיועדת לילדים ונוער?
    • רכיבה טיפולית – רכיבה טיפולית היא אמצעי להשגת מטרות כמו שיפור איכות החיים של אנשים הסובלים ממחלות שונות ומתמודדים עם אתגרים שונים שהטבע זימן להם.

    לומדים להכיר את עולם הרכיבה

    קורס רכיבה על סוסים לא מתאים לכל אחד- על מנת למצות ממנו את המירב אתם חייבים להיות אנשים אוהבי טבע ובעלי חיים כמו גם לאהוב פעילויות אקסטרים לא שגרתיות ברמה זו או אחרת. מעוניינים לשמוע עוד פרטים על הקורסים ותכניות הלימוד השונות? הכנסו לאתר של all4horses  ותקבלו את המידע החיוני שאתם צריכים על מנת לעשות את הבחירה הנכונה.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן