צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס רכיבה על סוסים במרכז

    קורס רכיבה על סוסים במרכז הוא קורס מיוחד ומעצים שיכול להתאים בעיקר לאנשים שאוהבים את הטבע ואת חווית החופש, חובבים בעלי חיים ולא חוששים מפעילות לא שגרתית ואפילו קצת אקסטרימית. מאז ומעולם בני האדם והסוסים חולקים את אותה הדרך, אך כיום לוקחים את זה שלב אחד קדימה- אם בעבר ראו בסוס ככלי רכב להגעה ממקום למקום או כעזר בעבודות חקלאיות, היום רבים רוכבים על סוסים בשביל החוויה, ההנאה, החיבור עם הטבע וגם אפילו לצרכים טיפוליים באנשים עם צרכים מיוחדים. שיטה זו נקראת רכיבה טיפולית וגם אותה לומדים אצלנו בall4horses.

    קורס רכיבה על סוסים במרכז– מה זה בכלל?

    • קורס רכיבה על סוסים במרכז מיועד לאנשים שאוהבים בעלי חיים בכלל וסוסים בפרט ולא חוששים מרכיבה. מעבר לכך – הם מודעים ליתרונות שיש ברכיבה על סוסים על נפש האדם ועל המיומנויות והכישורים האישיים שניתן לרכוש באמצעותה. קיימים סוגים שונים של קורסים- קורס רכיבה לרכיבה רגילה וקורס רכיבה טיפולית המיועד לאנשים עם צרכים מיוחדים או מוגבלויות פיזיות, מנטליות ואפילו קוגניטיביות.
    • במהלך הלימודים לומדים להכיר את הסוס- אילו סוגי סוסים יש, את אורח חייו של הסוס, התנהגותו ושיטות לאילופו. כמו כן נלמדות שיטות שונות של רכיבה ושימוש בציוד המתאים לכך.
    • שיטת טיפול נפשי בעזרת סוסים מתמקדת בסיוע לאנשים עם הפרעות רגשיות ונפשיות על רקע קוגניטיבי, שימוש בחומרים ממכרים והפרעות נפשיות אחרות. פסיכותרפיה באמצעות סוסים מאפשרת למטופלים להשתמש בכל החושים שלו במהלך הרכיבה ובמקביל לזהות ולעבד את החוויות הרגשיות, הפחדים והחרדות איתם הם מתמודדים.
    • ברכיבה טיפולית לאוכלוסיות עם מוגבלויות פיזיות, מעבר ליתרונות של ניידות ותחושת עצמאות עבור אנשים המתקשים להתנייד בכוחות עצמם, יש יתרון גדול- שיפור ואימון פיזי של השרירים שלהם בדרך מאפשרת וסלחנית, כמו גם הגברת תחושת הביטחון והמסוגלות. אנשים עם מוגבלות פיזית במהלך הרכיבה על הסוס זוכים לאמן את טונוס השרירים הפגום שלהם, עובדים על יציבה ושיווי משקל ומעודדים שימוש בשרירים בצורה תקינה.

    לומדים להכיר את עצמנו דרך הרכיבה

    רכיבה על סוסים היא חוויה עוצמתית שאי אפשר למצוא בשום דרך אחרת. החיבור המופלא עם הטבע, עם בעלי החיים ועם אנשים עם צרכים מיוחדים מעניקים לתחום זה ערך מוסף וחוויה יומיומית מעצימה ומרגשת, הן עבור המדריכים והן עבור הרוכבים. אם אתם רוצים ללמוד לרכב או אפילו ללמוד ללמד רכיבה על סוסים, צרו קשר עם all4horses והרשמו אל אחד מהקורסים שאנו מציעים.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן