צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס סוסים בצפון

    אם אתם רוצים לדעת איך לרכב על סוס, או איך ללמד אחרים לרכוב על סוס ואפילו איך לסייע לאנשים המתמודדים עם בעיות כמו קשיי קשב וריכוז, בעיות טונוס שרירים והפרעות רגשיות לגלות את עצמם מחדש דרך רכיבה טיפולית– קורס סוסים בצפון הוא המקום עבורכם. אנו בall4horses מכשירים את הדור הבא של מדריכי ומדריכות רכיבה על סוסים בצורה הכי טובה שיש. רכיבה על סוסים היא חוויה שכל אדם שאוהב טבע ובעלי חיים חייב להתנסות בה לפחות פעם אחת בחייו, ואף הוכח כי ניתן באמצעות רכיבה על סוסים לסייע לאנשים להתגבר על בעיות ומגבלות שונות ולשפר את איכות החיים שלהם בצורה ניכרת.

    קורס סוסים בצפון – מה התועלת בכך?

    • לרכיבה על סוסים בשעת הפנאי שלכם ועל כמה וכמה במסגרת רכיבה טיפולית יש יכולת לשפר את איכות החיים של האדם ולעזור לו להתגבר על קשיים ובעיות שונות.
    • בדיוק כמו עבודה על שיפור כוח השרירים בחדר כושר, תרגילים מנטליים משפרים את תפקוד המוח שלנו. רכיבה על סוסים מספקת לנו סוג של תרגול מנטלי שבא לידי ביטוי בזכות הקניית המיומנות של הרכיבה ועבודת הרגליים על גבי האוכף תוך כדי הרכיבה ועוד.
    • רכיבה על סוס מספקת הזדמנות לפתח מיומנויות של פתרון בעיות- כאשר אנו מתקשים עם הסוס שלנו כשאנו רוצים להתגבר על מכשולי הדרך יחד. גם הזיכרון, גם נחישות וגם אסרטיביות משתתפים בזה ומשתפרים תוך כדי התרגולים במהלך קורס סוסים בצפון.
    • היכולות והמיומנות שהרוכב רוכש לעצמו מהרכיבה על הסוס משתקפים גם בשיפור מיומנויות כמו סבלנות ותקשורת בחיים האמיתיים.
    • רכיבה על סוסים משפרת את מיומנויות המוטוריקה העדינה הגסה כאחד כאשר לומדים איך לשבת בצורה תקינה ויציבה על גב הסוס ולרכב.
    • היתרונות הבריאותיים לגוף האדם במסגרת רכיבה על סוסים הם רבים- מדובר בסוג נוסף של פעילות גופנית. לא רק שאתם יכולים לשרוף קלוריות דרך התנועה הקבועה של הדהירה, אלא שאתם בנוסף לכך מבצעים תרגילים איזומטריים באמצעות שימוש בשרירים השונים שלכם על מנת להשיג יציבות ולשמור על שיווי משקלכם.

    כשהנאה וטבע נפגשים

    קורס רכיבה על סוסים מעניק לכם הזדמנות להיכנס לעולם המופלא של רכיבה ולסייע לאחרים גם כן לחוות אותו. אם אתם אנשים שאוהבים טבע, אוהבים סוסים ואוהבים בני אדם ייתכן מאוד שמקומכם בין שורותינו- אנו בall4horses מלמדים אתכם את כל הידע והכישורים הנדרשים על מנת להפוך למאמני רכיבה ורוכבים מוצלחים. למידע נוסף או כל שאלה הקשורה בלימוד רכיבה על סוסים צרו איתנו קשר.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן