צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים בצפון

    מעוניינים להתחיל קורס מדריכי רכיבה על סוסים בצפון? חושבים שאתם האנשים הנכונים לבצע את החיבור של אהבת האדם, אהבת הטבע וחוויה עוצמתית של הנאה ברכיבה? הקורס של חברת all4horses מציע מגוון נושאים ותחומים בהם תתמצאו ותגלו עניין רב, מהידע הבסיסי ועד חומרי העשרה מתקדמים שיעזרו לכם להפוך למאמני ומדריכי רכיבה טובים יותר. אם רכיבה על סוסים ועזרה לאנשים עם קשיים כאלה ואחרים הם דברים שתמיד חלמתם לשלב, הצטרפו אלינו והבטיחו את מקומכם איתנו בקורס שיהפוך אתכם למדריכי רכיבה ורכיבה טיפולית בפרט מקצועיים!

    מה לומדים במסגרת קורס מדריכי רכיבה על סוסים בצפון?

    • טבעו של הסוס – חשוב ביותר להבין את הבסיס עליו מושתתת רכיבה על סוסים, בין אם טיפולית ובין אם לא. הבסיס הזה הוא המבוא להבנה ולימוד של החיה המופלאה הזו – הסוס – המלווה את האדם עוד מימי קדם. לפני שעולים ורוכבים על הסוס, חשוב להבין כל מה שאפשר לדעת על הסוס, אילו סוגים של סוסים יש, ממה הם לרוב פוחדים וחוששים, מה מושך ומה מעניין אותם, וכמובן כיצד לבנות איתם קשר של אמון וביטחון הדדי.
    • מחלות וליקויים שונים – חשוב שכל מדריך רכיבה מקצועי אשר למד במסגרת קורס מדריכי רכיבה על סוסים בצפון ידע ויכיר את המחלות, הליקויים והקשיים השונים בקרב אוכלוסיות שונות בקרב אנשים, נערים וילדים. כמו בכל מקצוע טיפולי, חשוב שגם מדריכי רכיבה טיפולית יבינו מה הם עושים ואילו תרגילים מומלצים להתמודדות עם קשיים, מחלות, לקויות או מוגבלויות ובהתאם לכך להכין לו תכנית רכיבה טיפולית אישית שתשפר את מצבו.
    • הרכיבה כאמצעי טיפול – רכיבה טיפולית היא אמצעי טיפול בו אנו משתמשים ברכיבה כמקפצה להשגת יעדים ומטרות בקרב אנשים עם לקויות ומחלות. נמצא שרכיבה טיפולית יכולה לסייע לכל כך הרבה מצבים, מחלות וליקויים באדם בכל התחומים ובכל המישורים – פיזיים ונפשיים כאחד.

    לומדים לרכוב על זה

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים באזור הצפון כמו הקורס המומלץ של all4horses יכול לקדם אתכם לא רק מבחינה מקצועית ותעסוקתית, אלא גם ובעיקר מבחינה אישית- החיבור הנפלא עם הטבע וחיות הבר, כמו גם המפגש הייחודי שיש בין האדם לסוס, שנוסף לרצון הטוב לעזור לזולת וכמובן ההנאה הגדולה שיש בתהליך, יכולים לקדם אתכם ולהפוך אתכם לאנשים טובים יותר, ומדריכים מוצלחים בהרבה. למידע נוסף בנוגע ללימודי רכיבה על סוסים פנו אלינו בהקדם.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן