צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים במרכז

    אתם אוהבים לרכב על סוסים? האם חשבתם על להפוך למדריכי רכיבה על סוסים בתור קריירה חלומית שמשלבת תחביב ומקצוע? אם התשובה חיובית קורס מדריכי רכיבה על סוסים במרכז הוא כיוון שאתם חייבים לשמוע עליו. אם בעבר הסתכלו על סוסים בתור כלי תחבורה או עזר לעבודה, היום אנחנו חכמים יותר ומבינים שהם הרבה יותר מזה- באמצעות רכיבה על סוסים ניתן לפתח שיטות טיפול שונות כדוגמת רכיבה טיפולית עבור אנשים עם צרכים מיוחדים, אשר מסייעת לאנשים עם מוגבלויות פיזיות, מפתחת ביטחון והערכה עצמית בקרב אנשים המתמודדים עם מחלות נפש ועוד. אם אתם רוצים לשמוע עוד פרטים על איך להפוך למדריכי רכיבה על סוסים טובים, מכילים ורגישים שיודעים כיצד ללמד בכל הגילאים והאוכלוסיות, הירשמו אל הקורס של חברת all4horses ותקבלו את כל הכלים כדי להפוך למדריכי רכיבה מקצועיים!

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים במרכז – מה במסגרת התכנית?

    • אילוף סוסים – כמו שהאדם נולד פרא וצריך לחנכו, כך גם הסוס. לא כל סוס מתאים עבור רכיבה טיפולית המיועדת לאנשים בעלי מוגבלויות כאלה ואחרות. במסגרת השיעורים והמבואות השונים הנלמדים במהלך קורס מדריכי רכיבה על סוסים במרכז, תלמדו להכיר את הסוס על כל היבטיו וענייניו – מה הוא אופיו של הסוס, איך הוא גדל, כיצד הוא מתנהג ואיך לאלף אותו בצורה שתתאים בעתיד הקרוב לרכיבה רגילה או טיפולית.
    • ישיבה ויציבה נכונה – בכדי שנוכל להפיק את המירב והמיטב מהרכיבה על הסוס, חשוב לתת דגשים מדויקים לגבי אופי הישיבה והיציבה על גבי הסוס- אם אתם חדשים בתחום אז אתם מהר מאוד תגלו שזה ממש לא קל או טריוויאלי לשבת על גב הסוס ולשמור על שיווי משקל לאורך כל הרכיבה במהירויות שונות.
    • רכיבה מותאמת – יש כל מני סוגים וסגנונות של רכיבה על הסוס, ולמשל רכיבה תחרותית איננה דומה לרכיבה טיפולית. בעבור כל רוכב צריך להתאים את המהירות הנכונה והקצב הנכון, לדעת כיצד לשלוט על הצעדים והדהירה של הסוס ולשמור על הטמפו הנכון עבור אותו אדם ספציפי.

    למידה של מקצוע בעל ערך מוסף

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים מעניק לכם את האפשרות להכיר, לדעת, להתנסות ולחוות את החוויה המופלאה של רכיבה על סוסים וחיבור עמוק לטבע ואף להעביר אותה לאחרים. כאן תוכלו להתמקצע כמדריכי רכיבה רגילה ורכיבה טיפולית, תלמדו כיצד ניתן לאלף סוסים ואיך הרכיבה עליהם יכולה לסייע לאנשים עם קשיים והתמודדויות נפשיות ופיזיות כאחד. בall4horses תמצאו את התשובות לכל השאלות בנוגע ללימוד רכיבה על סוסים ועוד הרבה יותר.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן