צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    עצם הדהירה היא הטיפול

    מעוניינים ללמוד בקורס כיצד להיות מדריך רכיבה מערבית? רכיבה על סוסים הינה דרך מצוינת להפגיש ילדים ונוער החווים קשיים רגשיים, פסיכולוגיים וגופניים בחיי היום יום שלהם עם הטבע, בעלי החיים ועם חוויה יוצאת דופן ומעצימה. הסוס הוא למעשה אחד מחבריו הטובים של האדם לא פחות מהכלב, ועכשיו גם ברור למה – מעבר לרכיבה שהיא חוויה מהנה וכיפית כשלעצמה, הוכח כי יש לה יתרונות בריאותיים על הגוף ועל הנפש, והיא יכולה בהחלט לשפר בקרב הילדים והנוער תהליכי שיקום, קידום בריאות ושיפור רכיבים אישיותיים כמו ביטחון עצמי והערכה. רוצים לקחת בזה חלק? דרך all4horses תוכלו להפוך למדריכי רכיבה מעולים.

    מדריך רכיבה מערבית – מה נדרש ממנו?

    • לדעת הכל על הסוס – לפני הכל, מדריך רכיבה מערבית צריך לדעת את התחום על בוריו. הסוסים אינם נולדים "צייתנים" או "ממושמעים" מטבעם – יש לאלף אותם לסגל תכונות אלו של משמעת ושיתוף פעולה. במסגרת הטיפול צריך לדעת איך "לדבר" ולתקשר עם הסוס על מנת שיהיה ניתן להפיק את המיטב והמירב מהטיפולים ושגם הסוס ישתף פעולה.
    • ללמוד על קשיים ומוגבלויות שונות – אל רכיבה טיפולית מגיעות אוכלוסיות עם קשיים מגוונים – בעיות רגשיות, הפרעות ומומים פיזיים מולדים, פוסט-טראומה, אוטיזם ועוד. על המדריך להכיר במידה זו או אחרת את כלל הלקויות, הבעיות וההפרעות השונות על מנת לבנות תכנית טיפול המתאימה לרוכב ולבעיה שאיתו הוא מגיע.
    • לדעת לתווך בין האדם לסוס – תפקידו של מדריך רכיבה מערבית הוא לאפשר לרוכב לרכב על גב הסוס בצורה שתפיק את הטוב ביותר מהסיטואציה ותסייע לו לשפר מיומנויות וכישורים ספציפיים שהוא זקוק להם. לכל רוכב צריכה להתאים תכנית אחרת, צורת "תיווך" שונה בין האדם לסוס, סגנון רכיבה מסוים ועוד תנאים נוספים.

    הדהירה כטיפול

    המון אנשים רואים ברכיבה כפעילות אקסטרים מהנה וכחוויה נעימה בשטח, ועכשיו גם כאמצעי טיפול פופולרי ומהנה שמהווה מקור השראה להמון אנשים ברחבי העולם כולו. זוהי שיטת טיפול מהנה במיוחד לאנשים שלא מרגישים בטוחים או רגועים במסגרות טיפול קונבנציונאליות בחדרי טיפולים ושיחות. רוצים לקחת בזה חלק? בואו והרשמו לקורסים של all4horses ואולי גם אתם תהיו חלק מנבחרת מדריכי הרכיבה המנצחת שלנו. אם אתם מחפשים מידע נוסף לגבי אילוף סוסים קורס צרו איתנו קשר בהקדם.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן