צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    עכשיו תוכלו להגשים את החלום

    אם תמיד חלמתם להיות מאלפי סוסים, החלום שלכם יכול להתגשם – קורס אילוף סוסים יכול להעניק לכם את ההכשרה הרלוונטית כדי לעבוד בעבודה ייחודית, מעניינת ומספקת בסביבה בעל החיים האהוב עליכם. הרבה מאוד ילדים בגנים ובכיתות הנמוכות כאשר נשאלים מה הם רוצים לעשות כשהיו גדולים מציגים הרבה תשובות, וחלק מהן יהיו "רוכב על סוסים מקצועי" או "מאלף סוסים". לא סתם החיה המופלאה הזו קנתה לעצמה מקום של כבוד בקרב ילדים ונוער, מדובר בחיה חזקה אך אלגנטית באמצעותה אנו רוכבים ואף מטפלים במבוגרים, ילדים ונוער עם מומים, מחלות ובעיות שונות בגוף ובנפש. רוצים לשמוע עוד על אילוף סוסים? ניתן לעשות זאת אצלנו ב all4horses.

    מה לומדים במסגרת קורס אילוף סוסים?

    • הערכה עצמית – אחד הדברים החשובים ביותר בכל עולם האימונים והאילוף זה להעריך את עצמנו בתור מדריכים, מאמנים ומאלפים. אם אנו נהיה בטוחים בעצמנו, נוכל לגרום לאחרים לעשות את מה שדרוש. כלומר, הערך המוסף של קורס אילוף סוסים הוא כמובן ההשפעה החיובית שזה עושה על המאלף עצמו.
    • הכל על הסוס – במסגרת השיעורים והלימודים בקורס אילוף הסוסים שלנו תלמדו את כל מה שחשוב וחיוני בנוגע לעולמם של הסוסים. איך הם גדלים, איך מגדלים ומכשירים אותם על מנת להתאים לרכיבה רגילה ורכיבה טיפולית, איך להאכיל אותם ולטפל בהם, ממה הם מפחדים ואיך לגרום להם לסמוך עלינו בני האדם ולשתף פעולה.
    • איך לרכוב – חשוב מאוד במסגרת אילוף הסוס לדעת כמובן איך לרכוב עליו. הסוס ליווה את האדם משחר ההיסטוריה בתור כלי תחבורה, והיום הוא משמש יותר בענפי ספורט, רכיבה לצורך הנאה ובמסגרת רכיבה טיפולית.
    • איך לסייע לאחרים – רכיבה טיפולית היא שיטה טיפולית מצליחה ופופולרית ביותר בארץ ובעולם במסגרתה עוזרים לילדים ונוער להתגבר על קשיים ולשתף בפחדים ובבעיות שלהם. זה מתאים לילדים עם אוטיזם, בעיות רגשיות, הפרעות התנהגות, קשב וריכוז, בעיות פיזיות ועוד.

    מאלפים, מלמדים ומצליחים

    אם אתם חולמים להפוך להיות מאמני סוסים מדופלמים, זה הזמן. ב- all4horses תקבלו את כל הכלים, הכישורים, ההדרכות והטיפים על מנת להפוך למאמני סוסים ומאמני רכיבה. רוצים להצטרף ולקחת חלק בעשיה שלנו? צרו קשר עוד היום וגם אתם תגשימו את אחד החלומות הנפלאים של ילדים רבים.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן