צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    סגנון טיפול מסוג שונה

    רכיבה טיפולית קורס היא המענה שלכם לחלום ישן שתמיד רציתם לעשות- אם אתם מאמינים כי הסוס הוא לא סתם חיה אלא בעל חיים אינטליגנט ואצילי, שאף ששימש את האדם רבות במהלך ההיסטוריה, ולמעשה היום משמש לרכיבה לשם הנאה, טיול, אקסטרים ואפילו טיפול, מקומכם איתנו. אנשים רבים סובלים מבעיות וקשיים גופניים ונפשיים שאפילו העידן המודרני לא נותן להם מענה, ולפעמים התשובה היא פשוט לחזור לשורשים ולצאת אל האוויר הפתוח, לעלות על סוס ולתת לטבע לעשות את שלו. הרכיבה והחיבור האישי שיש בין הרוכב לסוס יכולים לקדם תהליכי טיפול נפשי ואף לשפר את הבריאות הפיזית של המטופל בדרך חווייתית ששום קליניקה לא יכולה לעשות. רוצים להיות מדריכי רכיבה טיפולית? דרך all4horses תוכלו לעשות את זה.

    רכיבה טיפולית קורס – למי בעצם זה מומלץ?

    • סגנון טיפול מסוג שונה – האופי המיוחד של רכיבה טיפולית קורס מאפשר להגיע לרבדים שלא תמיד עולים וצפים על פני השטח בסדרות טיפולים סטנדרטיות בקליניקות. לא תמיד הילד, הנער או האדם הבוגר שנמצא במצוקה משתף פעולה, ודווקא דרך חווייתית כמו רכיבה על הסוס יכולה להוציא ממנו יותר באופן שיסייע לו בהתקדמות ובתהליכי הריפוי.
    • סיוע לאנשים עם בעיות פיזיולוגיות – לרכיבה על הסוס כאשר נעשית בצורה נאותה ותקנית קיימים המון יתרונות בריאותיים. במהלך הרכיבה עצמה משתתפים שרירים ומונעים מפרקים בצורה שמשפרת את היציבות, החוזק והסיבולת בדרך חווייתית ומהנה.
    • התמודדות עם הפרעות רגשיות ונפשיות – לפעמים אנשים מרגישים הרבה יותר נוח לפתוח את הלב והראש עם בעל חיים מאשר עם בן אדם. רכיבה טיפולית מאפשרת לרוכב הזדמנות להיפגש עם הסוס, לכבוש יחד אתגר אחר אתגר תוך העצמת הביטחון העצמי ובניית אמון מרגש שיסייעו לו גם בשגרת היום יום מחוץ לחווה.
    • מקום מפלט לאנשים עם אוטיזם – אנשים עם אוטיזם מתמודדים עם המון גירויים עוצמתיים שאין להם מענה או פיתרון בסביבתם הרגילה, ורכיבה על סוסים מאפשרת להם מענה ייחודי שהוכח כמבודד את הגירויים ותורם להם לתחושת רוגע ושלווה.

    קורס שנותן לכם המון

    במסגרות הקורסים הניתנים ב- all4horses אתם תקבלו ארגז כלים עשיר ומגוון להתמודדות עם אנשים, נוער וילדים בסיכון המתמודדים עם שלל בעיות נפשיות ופיזיות. אנו נלמד אתכם את כל מה שצריך על מנת להפוך למטפלים ומדריכים לרכיבה טיפולית מן השורה הראשונה. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר וגם אתם תוכלו לשנות חיים עם קריירה מספקת ומעצימה. אם אתם מחפשים מידע נוסף בנושא של לימוד אילוף סוסים צרו איתנו קשר עוד היום.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן