צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    מה לומדים בקורס אילוף סוסים ואיך זה משנה את הגישה שלך לעולם הרכיבה?

    אילוף סוסים הוא אומנות של ממש. עבודה עם סוסים דורשת הבנה עמוקה של התנהגותם, יכולת לקרוא את שפת הגוף שלהם וידע רב על הדרכים הנכונות לעבוד איתם. בקורסי אילוף סוסים ב-All4Horses, תלמדו את כל מה שצריך כדי להפוך למאלפי סוסים מקצועיים.

    מהי מטרת קורס אילוף סוסים?

    המטרה המרכזית של קורס אילוף סוסים היא ללמד אתכם כיצד לאלף סוס בצורה מקצועית, כך שתוכלו לעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא. אתם תלמדו איך לפתח מערכת יחסים עם הסוס, להבין את צרכיו ולהתאים את האילוף להתנהגותו.

    הבנת הסוס – המפתח להצלחה

    אחת המיומנויות החשובות ביותר שתלמדו בקורס היא הבנת הסוס ושפת הגוף שלו. סוסים מתקשרים בעזרת תנועות עדינות של הגוף, עיניים, אוזניים וזנב. היכולת לקרוא ולהבין את הסימנים הללו היא חיונית כדי לפתח מערכת יחסים מוצלחת עם הסוס.

    השלבים באילוף הסוס

    הקורס כולל שלבים שונים של אילוף סוסים, מהתחלת סייחים ועד לאילוף סוסים בוגרים. תתחילו בלמידת טכניקות בסיסיות כמו עבודה עם המתג, ולאחר מכן תעברו לשלבים מתקדמים כמו אילוף לעלייה על סוס בפעם הראשונה. המטרה היא לבנות אמון והבנה בין הרוכב לסוס.

    עבודה מעשית בשטח

    אחד היתרונות המרכזיים של קורס אילוף סוסים הוא הלמידה המעשית בשטח. במהלך הקורס, תלמדו איך לעבוד עם סוסים בסביבה טבעית, כיצד להתמודד עם בעיות התנהגות, ומהן הטכניקות הנכונות לאילוף סוסים בצורה מקצועית ובטוחה.

    מהם היתרונות של אילוף סוסים מקצועי?

    אילוף סוסים מקצועי מאפשר לכם לפתח מערכת יחסים קרובה יותר עם הסוסים ולהבין אותם לעומק. זה לא רק משפר את הביצועים שלהם, אלא גם משפר את הביטחון שלכם כרוכבים ומאמנים. המיומנויות שתלמדו בקורס יאפשרו לכם לעבוד עם סוסים בצורה חכמה, בטוחה ויעילה יותר.

    הכשרה מקצועית עם All4Horses

    ב-All4Horses, אנו שמים דגש על הכשרה מקצועית ואיכותית. קורס אילוף סוסים שלנו מועבר על ידי מדריכים מנוסים שהשיגו הצלחות רבות בתחום. המטרה שלנו היא ללמד אתכם את כל הכלים הדרושים כדי להפוך למאלפי סוסים מקצועיים.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      צרו איתנו קשר בוואטסאפ!
      דילוג לתוכן