צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    מאיזה גיל אפשר להתחיל לרכוב?

    מי מאתנו לא חשב פעם או פעמיים בחייו על האפשרות של לימוד רכיבה על סוסים? רבים חולמים לרכוב על חיה חזקה, עוצמתית, אצילית ואינטליגנטית כמו הסוס, וזו חוויה שחובה לעבור לפחות פעם אחת בחיים. מדובר בפעילות שיכולה להוות חוויה נפלאה לילדים ומבוגרים כאחד, במסגרת טיפול לבני נוער בסיכון, רכיבה בשטח פתוח למטרות טיפול ועוד. חשוב לזכור שלא מדובר בפעילות טבעית שאפשר לעשות תוך רגע בלי הכנה מוקדמת- צריך ללמוד איך לרכוב על סוס, איך בעצם בוחרים את הסוס המתאים לרכיבה, ולמתקדמים – איך לאלף סוסים ולהבין אותם יותר. אם אתם מעוניינים ללמוד לרכוב על סוס, לאלף סוסים או אפילו להפוך למדריכי רכיבה, אתם מוזמנים לבוא לall4horses, ולהגשים חלום.

    לימוד רכיבה על סוסים – למי זה מיועד?

    • ראשית נציין בצורה הכי פשוטה וברורה שאפשר – רכיבה על סוסים יכולה להתאים לכל אחד החל מגיל בו אפשר לשבת בבטחה על סוס, כלומר גילאי 6 ומעלה. אם אין לכם שום מגבלה רפואית כלשהי האוסרת עליכם לעלות על סוסים, אין סיבה שלא תבואו לנסות בעצמכם.
    • גם אנשים עם לקות זו או אחרת יכולים לדהור על סוס לצרכי הנאה, ולא רק לשם טיפול. בכל רחבי העולם ובמיוחד באזורים פתוחים באירופה ידוע כי רכיבה על סוסים מהווה תחביב שכיח למדי.
    • סוסים יכולים לסייע לבני האדם להתגבר על כל מני קשיים ובעיות שונות. שיטת טיפול מאוד ייחודית נקראת "רכיבה טיפולית" ובאמצעותה אנו מסייעים לאנשים להתגבר על כל מני בעיות פיזיות ונפשיות תוך כדי הרכיבה ובניית הקשר עם הסוס.
    • ניקח לדוגמא בעיות רגשיות- אנשים שחווים חוסר מוטיבציה בחיים, אי ביטחון והערכה עצמית כמו גם דיכאון וחרדות יכולים לשפר את ההרגשה הכללית ואת הביטחון העצמי שלהם בזכות מיומנויות של שליטה ועצמאות שהם רוכשים במהלך לימוד רכיבה על סוסים במסגרת הטיפול.

    לומדים, מכירים, דוהרים

    אם אתם חובבי טבע מושבעים, אוהבי בעלי חיים ורוצים להתנסות ברכיבה על סוסים לצרכי הנאה או טיפול, אתם מוזמנים לבוא אל חוות הסוסים all4horses, המקום בו ניתן ללמוד הכל על סוסים. שם תוכלו ללמוד קורסים מרוכזים או לעבור שיעורים שונים שמעניקים הצצה לעולמם של הסוסים ואפילו להפוך למדריכי רכיבה טיפולית מקצועיים. אם אתם מחפשים מידע נוסף בנוגע לקורס מדריכי רכיבה טיפולית סוסים מחירים צרו איתנו קשר.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן