צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    לימודי רכיבה טיפולית בשרון

    מעוניינים להתחיל לימודי רכיבה טיפולית בשרון? סוס היא חיה מופלאה, חזקה, עוצמתית ובעלת יכולת לסייע לאנשים עם לקויות, מחלות וקשיים שונים להתמודד מול אתגרי החיים ולהוביל לשינויים ומהפך באיכות החיים שלהם לטובה. אם אתם רוצים לדאוג לעצמכם או לילדכם לחוויה טיפולית ושיקומית מאתגרת אך מעצימה, מהנה ומלמדת, רכיבה טיפולית היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם. המדריכים המיומנים והמכילים של חברת all4horses ישמחו לסייע לכל אדם בכל מוגבלות פיזית, קוגניטיבית או נפשית לעבור תהליך טיפולי מעצים ומרגש שישנה את חייו.

    כל מה שחשוב לדעת על לימודי רכיבה טיפולית בשרון

    • עוד לפני שמתחילים לטפל באדם, יש לטפל בחיה – הסוס היא לא חיה שמאולפת מטבעה מרגע לידתה. כמו האדם ממש, היא גדלה, מתפתחת ולומדת את העולם ולהכיר את הטבע שלה בקצב שלה. לימודי רכיבה טיפולית בשרון למעשה מעניקים כישורים רגשיים, קוגניטיביים ופיזיים בזכות העבודה עם הסוסים ומשלבים אתגרים עם הצלחות, בניית מערכת יחסים של אמון ומציאת חיבור עמוק עם חיית בר.
    • ישיבה ויציבה על הסוס – אם אתם חושבים שטיפול באמצעות סוסים זה דבר קל – יש לכם עוד המון מה ללמוד. מהישיבה עצמה עוד לפני שמתחילים לדהור, בשיעורי הרכיבה הטיפולית מלמדים כיצד לשבת נכון על גבי הסוס, איך לבחור את האוכף המתאים ואפילו הסוס המתאים לממדי גופו ואופיו של האדם. הדרך להצלחה רצופה אתגרים מרגשים.
    • יצירת הקשר הראשוני – סוסים הם חיות חכמות, ולכן חשוב ליצור עליו רושם ראשוני טוב כדי לשדר לו תחושה של ביטחון ולהקנות אמון, שמהווה את בסיס הקשר הטיפולי. בעזרת מדריכים רגישים ומכילים, תוכלו אט אט לבנות קשר של אמון ותמיכה בין המטופל לסוס.

    מלמדים איך לרכב, לדהור , להתקדם

    אם אתם אנשים שאוהבים בעלי חיים ורוצים לרכוש מיומנויות וכישורים שיעזרו לכם להתגבר על קשיי החיים שלכם, ייתכן ומקומכם איתנו. דרך בית הספר של לימודי הרכיבה הטיפולית בשרון all4horses תוכלו לקבל הכשרה מקצועית, מידע רב וסיוע בכל הקשור בהבנת הסוס והדרכים בהם ניתן לטפל דרכו באוכלוסיות מתקשות שונות. למידע נוסף על קורס מדריך רכיבה מערבית וקורס רכיבה על סוסים צרו איתנו קשר בהקדם.

     

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן