צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    לימודי רכיבה טיפולית במרכז

    רכיבה טיפולית היא כלי להשגת שיפור מיומנויות אישיות ואיכות חיים לרבים בעלי לקויות מסוגים שונים, פיזיות ונפשיות כאחד. לימוד רכיבה על סוסים מאפשרים לכם לקבל את אחד מכלי הטיפול המופלאים היעילים והמהנים ביותר לדור חדש של אנשים וילדים שרוצים להשיג שיפור והעלאה באיכות חייהם אל מול הקשיים שהם חווים. אם פעם הסוס שימש אותנו להגיע מנקודה אחת לנקודה אחרת על המפה, הרי שהיום הסוס הוא הרבה יותר מזה – החיבור והקשר עם החיה המופלאה הזו חזקים כל כך שהם מאפשרים לנו בני האדם לעלות על גבו ולהתפתח מבחינה פיזית, רגשית וקוגניטיבית. בall4horses תוכלו לקבל הדרכה והבנה עמוקה בכל הנוגע ללימודי רכיבה טיפולית ואימון על ידי מאלף סוסים.

    לימודי רכיבה טיפולית במרכז – כל מה שאתם חייבים לדעת

    • אמצעי לטיפול במגוון רחב של בעיות – בין אם מדובר על קושי פיזי בניידות, הנעת מפרקים או יציבה זקופה ונאותה, ובין אם קיימים קשיים רגשיים, מנטאליים, תקשורתיים ואפילו קוגניטיביים – לימודי רכיבה טיפולית במרכז מאפשרים לרוכבים לשפר ביצועים במיומנויות וכישורים רבים מספור שיכולים להפוך את החיים שלנו לטובים יותר.
    • אמצעי להקניית ביטחון עצמי ותחושת עצמאות – כיום קיימים אנשים שמעולם לא רכבו על סוס, שלא לומר פגשו אחד כזה- אנו חיים בעולם מודרני ומתועש ביותר בו כמעט ואין לבני האדם העירוניים שום מפגש עם הטבע ובעלי החיים, וכל מה שרובנו רואים אלו בני אדם בלבד. לפעמים מפגשים מסוגים אחרים עם בעלי חיים לדוגמה מסוגלים לפתח באדם תחושות חזקות של הערכה עצמית ועצמאות, מה שלא היה קיים קודם לכן עם מפגשים עם בני אדם.
    • אימון ואילוף סוסים כשלב מקדים – במהלך הכשרת מדריכות ומדריכים חדשים, אימוני הרכיבה מלמדים גם איך להפוך את הסוס לכשיר ומתאים לביצוע טיפולים ברכיבה. הרוכבים ילמדו להכיר את הסוס, ממדיו, התנהגותו, אופי הרכיבה המומלץ עליו ועוד.

    כובשים אתגר אחר אתגר

    בבית הספר ללימודי רכיבה טיפולית של all4horses תוכלו לקבל ארגז כלים עשיר ומגוון ביותר בכל הנוגע לטיפול באמצעות רכיבה על סוסים. במסגרת ההכשרה תלמדו כל דבר שקשור לסוסים ועל הדרכים הרבות והמופלאות שהם יכולים לסייע לאנשים להתמודד עם הקשיים שלהם, בין אם פיזיים, נפשיים או קוגניטיביים. אין ספק שמדובר בחוויית טיפול יוצאת דופן.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן