צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    לומדים אצל המומחים

    אם בחרתם קורס מדריכי רכיבה טיפולית סוסים, אתם בטח מבינים את החשיבות והתגמול שיש במקצוע מדריך רכיבה טיפולית. הרכיבה הטיפולית היא כלי טיפולי הנחשב לאחד מהמובילים בכל רחבי העולם, ובשנים האחרונות תפס גם תאוצה בישראל. אנשי מקצוע כרופאים, אנשי חינוך ופסיכולוגים, ממליצים לשפר יכולות פיסיות ורגשיות בעזרת רכיבה טיפולית. בפן הפיסיולוגי היתרונות הם: שיפור זרימת הדם, שיווי משקל, שיפור ושליטה בנשימה, קואורדינציה ועוד. יתרונות פסיכולוגיים ורגשיים נובעים מכך שרכיבה על סוס טומנת בחובה סיכון וכוח שלא ניתן למצוא אותם בטיפולים אחרים, בנוסף ישנו שיפור משמעותי במהלך הטיפול על הערכה עצמית, חיזוק ביטחון עצמי ואף שיפור הדימוי. לסוס הנחשב לחיה אינטליגנטית, יש יתרונות רבים כחיה טיפולית, הוא דרוך אך גם רגיש, המבנה הפיזי שלו, ההתנהגות שלו ותנועתו, המגע בו והרכיבה עליו, מקנים יכולות טיפוליות שאי אפשר להשיג בטיפולים אחרים. במכללת ALL 4 HORSES תוכלו לעבור קורס מדריכי רכיבה טיפולית מהטובים בתחום.

    יתרון קורס מדריכי רכיבה טיפולית סוסים

    קורס מדריכי רכיבה טיפולית סוסים, מקנה למדריך את כל הכלים הנדרשים לעבודה היומיומית עם המטופל ועם הסוסים. החניך לומד כלי אילוף , איך לבנות מערך שיעור, סוגי לקויות, דרכי טיפול, תרגול והדרכת מטופלים בשטח ועוד. היתרונות ברכיבה טיפולית:

    • חיזוק המוטוריקה העדינה –החיזוק נבנה בפעולות שונות לדוגמת אחיזת מושכות, תמרון, אחיזת אצבעות ועוד.
    • שימוש בשרירים רבים – תנועת הרכיבה תורמת רבות לחיזוק והפעלת כלל השרירים בין אם שרירי ידיים ורגליים, בטן, אגן, גב ועוד.
    • קואורדינציה ושליטה בשיווי משקל – הרי הרכיבה היא כשהרוכב זקוף, הרגליים צריכות להיות בארכובות ויש לאחוז במושכות נכון. כל זה תורם לשיפור שני הדברים החשובים הללו.

    החלטתם ללמוד קורס מדריכי רכיבה טיפולית? עליכם ללמוד אצל הטובים ביותר על מנת להיות המדריכים הטובים ביותר. ב ALL 4 HORSES מכללת הרכיבה הטובה בארץ יש את צוות המדריכים הטוב והמנוסה, עם תכנית לימוד עשירה שתהפוך אתכם למדריכים מקצוענים.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן