צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    להפוך את החלום למקצוע מספק

    אתם אוהבים סוסים? חלמתם פעם להפוך למדריכי רכיבה? קורס מדריך רכיבה על סוסים זה כנראה משהו שאתם חייבים לשמוע עליו. אם בעבר ראו סוסים בתור כלי תחבורה בלבד, הרי שהיום המצב שונה ואנו ומבינים שהסוסים יכולים לשמש אותנו לצרכים חשובים ומוערכים עוד יותר, כמו רכיבה טיפולית לדוגמה. בעזרת רכיבה טיפולית אפשר לסייע לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים, כמו גם לעוד אוכלוסיות שונות ומגוונות בהתמודדות עם קשיים רגשיים ופיזיים מיוחדים באופן שישפר את איכות החיים שלהם. רוצים לשמוע עוד? הרשמו לקורס של חוות all4horses וגם אתם תוכלו להפוך למדריכי רכיבה מעולים ומקצועיים!

    קורס מדריך רכיבה על סוסים – מה יש בתוכנית?

    • קורס אילוף סוסים – בדיוק כמו שתינוק לא נולד מחונך ומתורבת והוא זקוק לחינוך ואהבה על מנת לגדול בצורה תקינה ולהיות כשיר לדברים רבים, כך גם הסוס. את הסוס צריך לאלף, לאמן ולחנך על מנת ליצור אינטראקציה מיוחדת עם האדם באופן שיהיה ניתן לרכוב עליו ולהכשיר אותו לתוכנית של טיפולי רכיבה לילדים ונוער.
    • ללמוד איך לדהור בצורה בטיחותית – על אחריותו של מדריך הרכיבה לדאוג שכל ילד או נער שרוכב על הסוס לבצע זאת בבטחה ללא שום חשש. במסגרת קורס מדריך רכיבה על סוסים תלמדו להכיר את מבנה הגוף של רוכבים טיפוסיים ולהתאים להם את צורת הישיבה וסגנון הדהירה שיתאימו להם.
    • חשוב להכיר את הסוגים של האנשים שיבואו לשיעורים ולטיפולים ברכיבה- אנשים ללא מגבלות לחוד ומבוגרים, נוער וילדים עם מוגבלויות שונות לחוד. במסגרת קורס מדריכי הרכיבה לומדים להכיר את המחלות השונות, המומים המולדים ובעיות הרגשיות של אנשים שבאים לבקש רכיבה טיפולית ובהתאם לכך לבנות להם תוכנית טיפול מתאימה. נמצא שרכיבה טיפולית היא דבר מושלם עבור אנשים שסובלים מבעיות שונות בכל הגילאים.

    מקצוע עם ערך מוסף נפלא

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים יסייע לכם לקחת חלק באינטראקציה המופלאה שיש בין האדם לסוס. תראו בעצמכם את ההתפתחות הרבה והמעודדת שחווים אנשים שמתמודדים עם קשיים בחיי היום יום שלהם באמצעות החיבור הרגשי והפעילות הפיזית המהנה הזאת. רוצים להצטרף ולהפוך למדריכי רכיבה מקצועיים? הצטרפו אלינו ב all4horses לאימון, אילוף ורכיבה על סוסים וגם אתם תוכלו להגשים חלום ישן. למידע נוסף בנוגע לקורס מדריכי רכיבה מערבית פנו אלינו בהקדם ונשמח לסייע

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן