צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    כשמפגש בין האדם לחיה מרפא

    מעוניינים לרכוש מיומנויות ייחודיות וכישורי רכיבה על סוסים דרך לימודי רכיבה טיפולית בצפון? רכיבה טיפולית נחשבת לאחת מאמצעי הטיפול האהובים, היעילים והפופולריים ביותר בקרב אוכלוסיות בסיכון, וכן בעיקר בקרב אנשים וילדים עם צרכים מיוחדים. אם בעבר התייחסו לסוסים בתור כלי עבודה והובלה או כלי רכב ואמצעי הגעה ממקום למקום, הרי שהיום בני האדם למדו להכיר מקרוב את החיה המופלאה, האינטליגנטית והעוצמתית הזו עד כדי כך שהם פיתחו שיטה לטיפול במצבים פיזיים ונפשיים שונים דרכה. אם אתם מעוניינים ללמוד כיצד רכיבה טיפולית תשנה את חייכם, כדאי לכם לפנות אל all4horses  ולהתחיל את השינוי בחייכם או בחיי ילדכם באווירה רגועה, נעימה ופסטורלית.

    לימודי רכיבה טיפולית בצפון – מה היתרונות?

    • רכיבה טיפולית מתאימה לאוכלוסיות המתמודדות עם ליקויים רבים ומגוונים, החל מפגיעות עמוד שדרה, מומים מולדים, בעיות פיזיקליות וקוגניטיביות, בריאות הנפש, מוגבלויות שכליות ועוד.
    • המפגש של האדם והסוס יכול להניב פירות טיפוליים רבים וטובים שלא מתאפשרים בשום מציאות אחרת של האדם בסביבת בני אדם אחרים.
    • לאנשים עם לקויות פיזיות, היתרון בבחירת לימודי רכיבה טיפולית בצפון סובבים סביב היציבה ושיפור מנחי הגוף השונים. הרכיבה על הסוס מניעה את גופו של הרוכב באופן הדומה להליכה אנושית בריאה, ורוכבים עם לקויות פיזיות מראים שיפור בגמישות, שיווי המשקל וכוח שרירי הרגליים והגב עם כל תרגול.
    • לאנשים המתמודדים עם קשיים רגשיים ונפשים, מערכת היחסים המופלאה והייחודית שנוצרת בינם לבין הסוס הוכחה כמשפרת את תחושת הביטחון העצמי, מקנה להם כישורי סבלנות, הכלה ואף הוכחה כמשפרת את התקשורת בין האדם לבעל החיים ובהמשך גם תקשורת בין אישית עם בני אדם.
    • רכיבה טיפולית שונה מכל טיפול "סטנדרטי" אחר שנעשה בתוך קליניקה, חדר טיפולים או מרפאה- היא מאפשרת למטופלים שעה של הנאה וחוויה מופלאה ואף מניעה להתמודדות רגישה ומבוקרת עם אתגרים הקשורים ברכיבה, להבדיל מהמפגשים ה"משעממים" והנדושים שהם חווים אותם בפלטפורמות אחרות.

    כשמפגש בין האדם לחיה מרפא

    לפעמים כל מה שנדרש מהאדם על מנת לשפר את איכות חייו וההתמודדות שלו עם הקושי והלקויות שלו הוא להפגיש אותו עם בעל חיים איתו הוא יצור קשר מיוחד של אמון, סבלנות והכלה. בכל טיפול המטופל לומד להכיר את הסוס ואת עצמו בצורה שהוא לא הכיר קודם לכן. אם אתם מעוניינים לקחת בכך חלק ולאתגר את עצמכם בעזרת חוויות מפתיעות עם בעל החיים החכם ביותר בטבע, חברת all4horses כאן בשבילכם – הבית של לימודי רכיבה על סוסים בצפון.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן