צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    כל מה שצריך לדעת על סוסים

    חשבתם פעם על להפוך למאמני סוסים? קורס מאלף סוסים זה אחד הדברים הנפלאים ביותר שאדם יכול לקחת על עצמו כמקצוע לחיים. בשגרת היום יום שלנו לרוב אנו עסוקים בחיי שגרה עירונית מלאת לחצים ובעיות, מלאה באנשים עסוקים ולחוצים ובעלי חיים לא נראים בסביבה, ואם גם אתם מחפשים קריירה שונה שדורשת לקחת הפסקה קלה מאורח החיים העירוני ולצאת אל אזור כפרי איכותי, שם תוכלו להיות רק אתם והסוסים שתמיד רציתם לאלף יש לנו פיתרון. במסגרת הקורס לאימון ואילוף סוסים אתם תלמדו את כל מה שקשור לעולמם של סוסים, מה הם אוכלים, איך הם מתנהגים וכיצד להכשיר אותם לתוכניות רכיבה טיפולית. דרך all4horses, תוכלו ללמוד קורסים של אילוף ורכיבה טיפולית ולהגשים חלום.

    קורס מאלף סוסים – כל מה שצריך לדעת

    • הלימודים הללו לא בהכרח יתאימו לכל אחד- נדרשת התמדה ונחישות רבה על מנת ליצור חיבור בינכם לבין הסוס, כמו גם אהבה בלתי נלאית לבעלי חיים. חשוב מאוד שתהיו חדורי מטרה ולהתחיל קורס מאלף סוסים רק כאשר אתם יודעים מה אתם רוצים מעצמכם ומה אתם רוצים מהסוס.
    • לא כולם מבינים כמה מורכב תהליך האילוף- לא הרבה יודעים, אך סוס לא נולד צייתן ומאולף לרכיבה, שלא לומר מוכן למסגרת רכיבה טיפולית. נדרש המון זמן ללמד, לאלף ולהכין סוס להיות כשיר לרכיבה ולאימונים שונים.
    • מאלף סוסים חייב ללמוד מא' ועד ת' את כל הקשור לעולמם של הסוסים- הוא חייב לקחת חלק בטיפול שלהם, ברחיצה ובהאכלה שלהם, ללמד אותם ולהכשיר אותם לפי המסלול אותו ייעדו להם, אם לרכיבה רגילה ואם זה לרכיבה טיפולית, בדיוק כמו שמלמדים כלב להיות כלב נחייה.
    • רכיבה טיפולית היא אחד ההישגים הגדולים של בני האדם במפגשים עם בעלי החיים. באמצעות רכיבה טיפולית, ניתן לטפל באוכלוסיות עם מומים, לקויות ובעיות שונות ולשפר את רמת החיים שלהם בדרך חווייתית מהנה ומעצימה.

    לאלף להצלחה

    אם אתם רוצים להגשים חלום ישן, לסגל לעצמכם מקצוע חדש או לפתח תחביב מיוחד, כדאי לכם לשמוע על קורס לאילוף סוסים. דרך all4horses תוכלו לקבל את כל המידע והכלים הדרושים על מנת להפוך למאמן סוסים מקצועי ואיכותי. רוצים להצטרף לנבחרת המנצחת שלנו? הרשמו ותקבלו את המידע שאתם צריכים.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן