צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    חוות סוסים ללימודי רכיבה

    אתם אוהבים בעלי חיים? לא מפחדים לאתגר את עצמכם על מנת להגיע להישגים? חוות סוסים לימודי רכיבה טיפולית היא המקום עבורכם. מדריכי רכיבה טיפולית אחראים להדריך מטופלים בכל הגילאים עם מוגבלויות ולקויות שונות ולעזור להם לקדם תהליכים פיזיים, קוגניטיביים ורגשיים. באמצעות רכיבה נכונה על גב הסוס ניתן להגיע למקומות בנפש שדרך שיחות בחדרים סגורים במרפאות וקליניקות לא ניתן להגיע. רכיבה על הסוס נחשבת לפעילות מרגשת, מהנה ופותחת צוהר לעולם פראי ובריא יותר, כך למעשה המטופלים משתפים פעולה יחד עם הסוס וכובשים אתגרים בזה אחר זה, מה שמלמד אותם סבלנות, התמודדות עם קשיים כמו גם תחושת הצלחה והעצמה. דרך all4horses אנחנו נכין ונלמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת להפוך למדריכות ומדריכי רכיבה טיפולית מן המעלה הראשונה.

    חוות סוסים לימודי רכיבה טיפולית– למה זה עוזר בעצם?

    • אווירה פתוחה ולכאורה לא מחייבת – הטיפולים נעשים בסביבה הפתוחה במיקום של חוות סוסים לימודי רכיבה טיפולית בה מתבצעת הרכיבה. לכאורה, בעיניו של הילד או הנער מדובר ברכיבה לכל דבר, אך הסיטואציה למעשה מאפשרת למטופל להיפתח ולהתמסר עוד יותר לתהליכי שיקום בריאות תוך קידום כישורים ומיומנויות שונות בו.
    • אינטראקציה עם הסוס כמקדם שיפור בריאות – המטופלים לומדים לא רק לרכב על הסוס ולהתייחס אליו כאל אובייקט וכלי בלבד, אלא לומדים להכיר את החיה, ליצור "כימיה" וקשרי אמון איתה ולזרום עם התנועה והרכיבה. כך ילדים ונוער לומדים מיומנויות פיזיות, כמו גם רגשיות וחברתיות, לומדים הערכה מה היא, עוצמה אישית ומשפרים אפילו את הביטחון העצמי שלהם.
    • שיפור וקידום בריאות הגוף – רכיבה כאשר היא נעשית בצורה בריאה ותקינה יכולה לסייע בשיפור טונוס שרירים מוגבר או רפוי, לחזק את מבנה שריר- שלד ובכך לסייע בקידום תהליכי שיקום הגוף בקרב אנשים, ילדים ונוער הסובלים ממומים במערכות אלו.
    • במסגרת לימודי אילוף סוסים בקורסים, המדריך לומד את כל המבואות והחומרים התיאורטיים והמעשיים בכל הקשור לרכיבה טיפולית, בריאות הגוף והנפש, אילוף סוסים ועוד.

    טיפול בחיק הטבע

    אם אתם רוצים להפוך למדריכי רכיבה טיפולית מן השורה הראשונה ולסייע לאנשים, מבוגרים וצעירים כאחד, לשפר מגוון מיומנויות וכישורים שיסיעו להם בחיי היום יום, יתכן ומקומכם איתנו. אנו ב- all4horses שמים דגש על הכשרה איכותית של דור המחר של מדריכי הרכיבה הטיפולית במסגרת חוות סוסים, שישנו את החיים שלכם ושל המטופלים שלכם.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן