צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    חוויה מדהימה לילדים ונוער

    אוהבים סוסים? חולמים לדהור מהר כמו הרוח? קורס רכיבה על סוסים הוא כנראה הפתרון המושלם עבורכם. בנוסף, אם אתם רוצים לשלב את תחביב הרכיבה אך גם לעזור לאחרים להתגבר על בעיות, הפרעות נפשיות ורגשיות, תוך תהליך מהנה של רכיבה על הסוס וחווית אקסטרים נעימה, קורס הדרכת רכיבה על סוסים, טיפולי ורגיל יסייע לאנשים החווים התמודדויות שונות וקשות בחייהם להתנסות בחוויה נעימה, מרגיעה ובטוחה על גבי אחת מהחיות החכמות ביותר הקרובות לאדם. אם גם אתם רוצים להפוך את האהבה שלכם לסוסים, לאנשים ולתחום הטיפול למקצוע שתשמחו לעבוד בו כל יום, הירשמו לקורס שלנו ב all4horses והבטיחו את מקומכם.

    קורס רכיבה על סוסים – איך רכיבה משפרת את חיי היום יום?

    • רכיבה ככלי טיפולי – טיפול באדם עם לקויות שונות יכולות להיות רבות ומגוונות ביותר – באמצעות שיחות, כדורים, תרגילים במסגרת פיזיותרפיה ועוד. תרגול רכיבה הוא עוד סגנון ייחודי של טיפול באמצעותו האדם נפגש עם צדדים שונים של אישיותו וכישורים ומיומנויות שונות של הגוף והנפש.
    • ילדים ונוער נהנים מאוד במסגרת קורס רכיבה על סוסים, טיפולי ורגיל. שם ניתן להפגיש אותם פנים אל פנים עם הקושי, להתמודד מול הפחדים והחששות שלהם ולבנות מערכת אמון משולש בינם, בין המטפלים ובין הסוס. כך נוצר מערך שלם המהווה כר פורה עליו נעבוד על פיתוח מיומנויות אישיות, ביטחון עצמי, שיפור ההרגשה העצמית ועוד.
    • חשוב מאוד טרם התחלת הרכיבה עצמה לדעת את כל מה שקשור לעולמם של סוסים- הם לא נולדים מוכנים לרכיבה וטיפול, וכמו שכלבי נחייה חייבים לעבור אילוף לפני שמוסרים אותם לאנשים עם לקויות ראיה, כך גם את הסוסים יש לאלף וללמד כיצד להיפגש עם אוכלוסיות שונות של ילדים, נוער ומבוגרים המתמודדים עם בעיות ולקויות שונות.

    חוויה טיפולית מהנה ומשופרת לכולם

    לימודי רכיבה רגילה ורכיבה טיפולית יכולים לסייע לאדם לראות את עצמו באור חדש יחד עם הטבע ברבדים שונים וטובים יותר. על מנת להוציא את הטוב ביותר מהתהליך, עליכם להגיע מוכנים ונחושים להצליח. חושבים שאתם מתאימים להיות מדריכי רכיבה רגילה או טיפולית? יש לכם את זה בדם? צרו קשר עם all4horses וגם אתם תוכלו להפוך למדריכי רכיבה מוכשרים ולהפוך את החלום שלכם למציאות יומיומית.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן