צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    בית ספר לרכיבה טיפולית

    מעוניינים לרכוש מיומנויות הדרכה במסגרת בית ספר לרכיבה טיפולית? טיפול באמצעות סוסים הוא למעשה שיטת טיפול ייחודית המשלבת הנאה, כישורי שליטה ויציבה נכונה. לרכיבה טיפולית יתרונות בריאותיים רבים, והם מוכחים ומגובים במחקרים שנעשו בקרב ילדים, נוער ומבוגרים עם בעיות ולקויות שונות. אם חשבתם שהכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, אחרי שתלמדו קורס רכיבה טיפולית, תגלו שגם הסוס מעניק חוויה ייחודית, מעצימה ומרגשת למי המטפל בו. רוצים ללמוד עוד? זה הזמן להתחיל לימודי רכיבה טיפולית דרך all4horses.

    בית ספר לרכיבה טיפולית – מה עושים שם?

    • להכיר את האדם דרך הסוס – רכיבה טיפולית היא למעשה שיטת טיפול בה מתמקדים בהתקדמות הנפשית והפיזיקלית של האדם הרוכב באמצעות סוסים.
    • צורת הרכיבה, הישיבה והשליטה על הסוס יכולה להעיד הרבה על בריאותו הכללית של האדם, ותוך כדי השיעורים ניתן כמובן לשפר כישורים, מיומנויות וטכניקות שיעזרו לאדם הרוכב להשתמש בהן במציאות היומיומית שלו גם מעבר לשיעורים בהקשר של המוגבלות הפיזית או המנטלית שלו.
    • במסגרת הלימודים בתוך בית ספר לרכיבה טיפולית לומדים נושאים מגוונים- מה הוא מבנה הגוף הסוס, רכיבה נכונה, אילוף ואימון הסוס לקראת רכיבה מתאימה לרוכב, טיפול וטיפוח הסוס ועוד.
    • שיפור בריאות הגוף – תלמידים הלומדים רכיבה טיפולית לומדים על גוף האדם, מבנה השלד, המפרקים ובאופן כללי על בריאות האדם ואיך היא עשויה להשתפר במהלך טיפולי הרכיבה אותם הם ידריכו.
    • שיפור בריאות הנפש – רכיבה טיפולית היא מצב מושלם להשגת יעדים פסיכולוגיים. במקום בו התועלת מישיבה ושיחה בחדר סגור נגמרת, הרכיבה על סוס בשטח פתוח, באוויר צלול ובתחושת הנאה שהיא כמעט משחק עושה פלאים. באמצעות רכיבה על סוסים אפשר להגיע לנבכי נפשו של המבוגר, הנער או הילד, להוציא ממנו את כל התסכולים, החששות והחרדות ולקדם אצלו תהליכי התקדמות של שליטה עצמית, ביטחון והערכה עצמית, תחושת מסוגלות ושלווה נפשית.

    רכיבה שהיא למעשה טיפול

    לא כל אחד יכול להיות מדריך רכיבה, ולמעשה אנו מחפשים אנשים האיכותיים ביותר העשויים מאהבת אדם, אהבה לבעלי חיים ורצון לתרום ולעזור. זהו מקצוע חוויתי שמעניק סיפוק רב ותחושת שליחות והצלחה למי שבאמת מתאים לכך. רוצים להצטרף לצוות שלנו? דרך all4horses תוכלו לעבור קורס מדריכי רכיבה שיפתח לכם דלת לקריירה חלומית.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן