צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    אצלנו תקבלו את כל הכלים להפוך למדריכים מקצועיים

    אתם יודעים איך לרכב על סוסים בצורה טובה? רוצים לעזור לאוכלוסיות מיוחדות שזקוקות לעזרה? קורס מדריכי רכיבה על סוסים בצפון וודאי נשמע כמו חלום שמתגשם עבורכם. אם יש לכם אהבה לטבע, חיבור טבעי לבעלי חיים ורצון לעזור לאחרים, ייתכן ומדובר בעבודת החלומות שלכם, עבודה בה יוצאים כל יום החוצה וחווים מחדש את המפגש המיוחד שבין סוס ואדם, ששמור רק לכם ולבעל החיים הקסום. אם אתם מעוניינים להתפתח ולפתח קריירה בתחום, אנו פה כדי לעזור- בall4horses תוכלו ללמוד את כל מה שצריך על מנת להפוך למדריכי רכיבה רגילה ורכיבה טיפולית מעולים.

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים בצפון – מה בתכנית?

    • מכירים את הסוס – ראשית, לפני שיהיה בכלל אפשר לרכב על סוס, צריך ללמוד עליו ואותו. חשוב להכיר מקרוב את החיה המופלאה הזו שיש לה כל כך הרבה מה להעניק לנו, בני האדם, הן מבחינת יצירת קשר ואמון הדדי והן מחוויית הרכיבה עצמה שיש לה השפעה חיובית על ילדים, נוער ואנשים עם מוגבלויות כאלה ואחרות. חשוב להבין את התנהגותו ואופיו של הסוס על מנת להוביל אותו לתת בנו אמון וביטחון טרם הרכיבה עליו.
    • מכירים את עצמכם – דרך רכיבה רגילה או רכיבה טיפולית אנו לומדים להכיר בעצמנו צדדים שלא הכרנו קודם לכן, הרכיבה מוציאה מהאדם כישורים ומיומנויות שלא תמיד הוא הבחין בהם, כמו תחושת עוצמה וכישורי שליטה מיוחדים שפורצים החוצה. קורס מדריכי רכיבה על סוסים בצפון יכול מאוד לסייע לאנשים עם חוסר בטחון עצמי או חוסר הערכה עצמית.
    • מכירים את הזולת – באמצעות רכיבה טיפולית, שיטה מיוחדת לסיוע לאנשים, נוער וילדים עם מוגבלויות וקשיים מסוגים שונים, ניתן לסייע ולשפר את איכות החיים. הרכיב הטיפולית יעילה במיוחד עבור אנשים עם אוטיזם, הפרעות קשב וריכוז קשות, חרדה, דיכאון, שיבוש של טונוס השרירים ועוד.

    לדהור לעבר המחר

    אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על קורס מדריכי רכיבה על סוסים, צרו עמנו קשר ואנו כבר נדריך אתכם בכל מה שכרוך בלמידת רכיבה רגילה או טיפולית. אצלנו בall4horses תקבלו את כל הכלים על מנת להפוך למדריכי ומדריכות רכיבה טיפולית או רגילה מקצועיים ונפלאים, כך תוכלו לסייע לאנשים אחרים ובעצם לרכוש מקצוע נפלא שאפילו שיפתח אתכם אישית לא פחות מאת האנשים שתדריכו. למידע נוסף על לימוד רכיבה על סוסים פנו אלינו.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      דילוג לתוכן