צרו איתנו קשר!

ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    קורסים מקצועיים ברכיבה ואילוף סוסים

    קורסים מקצועיים ברכיבה ואילוף סוסים

    למה ללמוד ב-All4Horses?

    All4Horses מציעה קורסים מקצועיים בתחום הרכיבה ואילוף הסוסים המתאימים לאנשים המעוניינים להפוך את אהבתם לסוסים לקריירה מצליחה. בין אם אתם מתעניינים ברכיבה טיפולית, אילוף סוסים, או ניהול רכיבה על סוסים, ב-All4Horses תוכלו לקבל הכשרה מקיפה ומקצועית.

    קורס מדריך רכיבה טיפולית

    רכיבה טיפולית היא כלי טיפולי חשוב המשפיע בצורה חיובית על רוכבים בעלי צרכים מיוחדים או כאלו החווים קושי רגשי או פיזי. בואו ללמוד כיצד לעבוד עם סוסים ולשלב טכניקות מקצועיות בתחום הרכיבה הטיפולית כדי לעזור לאנשים להתמודד עם אתגרים יומיומיים.

    קורס מדריכי רכיבה על סוסים בצפון

    אם אתם רוצים להפוך למדריכי רכיבה על סוסים, יש לנו קורסים גם באזור הצפון, שם תוכלו להתמחות באימון רוכבים ולהוביל אותם להצלחה. הקורס בצפון מציע חווית למידה מעשירה תוך שימוש בסוסים מקצועיים וסביבה טבעית.

    קורס אילוף סוסים

    ב-All4Horses אנו מציעים גם קורס אילוף סוסים, בו תלמדו טכניקות מתקדמות לאילוף סוסים ולהתמודדות עם בעיות התנהגות שונות. קורס זה מתאים למי שרוצה לפתח קריירה בתחום האילוף ולהשתמש בסוסים ככלי לתמיכה בטיפול ורכיבה.

    מדריכים מנוסים

    הקורסים ב-All4Horses מועברים על ידי מדריכים מנוסים עם שנים רבות של ניסיון בתחום. המדריכים שלנו הם בעלי הסמכות בינלאומיות, ובכל קורס תזכו להדרכה מעשית ומותאמת אישית. אם אתם מחפשים קריירה שמחוברת לעולם הסוסים, זוהי ההזדמנות שלכם.

    תחילת הקריירה שלכם עם All4Horses

    בואו להצטרף לקהילה המקצועית של All4Horses ולקבל הכשרה שתוביל אתכם להצלחה בתחום הרכיבה ואילוף הסוסים. הצטרפו לקורס המדריכים ותתחילו לעבוד בעולם הסוסים.

    קורסים באזור הצפון והמרכז

    הקורסים שלנו נלמדים בצפון, במרכז וגם באזור השרון, כך שתוכלו לבחור את המיקום הנוח לכם ביותר וללמוד קרוב לביתכם.

    קורסים נוספים ב-All4Horses

    הצטרפו אלינו והפכו למדריכי רכיבה מקצועיים

    All4Horses מזמינה אתכם להצטרף לקורסים המקצועיים ולפתח קריירה מספקת ומאתגרת בתחום הרכיבה והטיפול בסוסים. אם תמיד חלמתם לעבוד עם סוסים, עכשיו זו ההזדמנות שלכם ללמוד ממומחים בתחום ולהפוך את החלום למציאות.

    למידע נוסף ויצירת קשר

    לפרטים נוספים על הקורסים השונים, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם להתחיל את הקריירה שלכם בעולם הסוסים.

    מתעניינים בקורס רכיבה?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      כל מה שרציתם לדעת - אנחנו עונים

      מהן הדרישות ברמת הפתיחה בקורס רכיבה?

      אנחנו ב All4horses מחזיקים כל השנה מדריך במשרה מלאה על מנת לתת מענה לרוכבים, טרם הכניסה לקורס וגם לאחר תחילת הקורס ועד לסיומו ובתנאי שנוכל להגיע לקו הסיום ברמה נאותה המאפשרת עמידה ביעדים.

      מהן הדרישות למעבר בקורס מדריכי רכיבה?

      כל הסטודנט יתבקש לעמוד בשני מבחני הדרכה, למתחילים ולרוכבים מתקדמים ובמבחן רכיבה אחד. בנוסף על הרוכב לעמוד במבחן ממשק, לונג' ווטרינריה. הקורס אינו קל אך הצוות מחוייב להביא את כל הסטודנטים לקו הסיום בהצלחה.

      מה התכנים בקורס וכיצד הוא מועבר?

      הקורס מכוון אילוף כך שהמסיימים הינם אנשי סוסים טובים. בעלי מסוגלות לישיבה נאה ואפקטיבית על גב של סוס, ומציאת מענה ופתרון לבעיות נפוצות. הקורס מהנה ביותר עשיר בסדנאות מעשיות עם מיטב המאמנים בישראל היום.

      מה מייחד את All4horses מיתר המכללות?

      את הקורס שלנו מעבירים רק אנשים אשר הנם בעלי ניסיון תחרותי מוכח. אלופי הארץ ואלופי אירופה ברכיבה( כן יש כאלה ונאמר בגאווה הם חלק מהצוות :)). בקורס שלנו מחזיקים במאמן במשרה מלאה שיכול לתת שיעורים בחינם לקורסיסטים מתקשים בכל מהלך הקורס!. רוב הצוות היום אקדמאים וכולם, גם המרצים לאנטומיה ופסיכולוגיה, גם אנשי המכירות כולם מגיעים מעולם הסוסים.
      בניית אתר בעיצוב אישי https://www.leos.co.il/%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
      צרו איתנו קשר בוואטסאפ!
      דילוג לתוכן